K*B*N, pratar del 11

Ja e så förbannad på mig själv nu oxå som misstänkte något skummt men inte tog tag i de... Fan.. Inte länge sen jag skrev i tråden om detta, hade jag inte av misstag sett deras matbeställning och upptäckt att de stor laktos på Novah hade vi väl aldrig fått veta, för när man pratar med dom om hon e mjölkfri så säger dom jo... Men när hon e dålig i magen tis-lör och pigg sön och mån sen börjar de igen så fatta vi ju redan innan att de var något dagis gav henne, Men vi trodde ju de var något mer hon reagera på. .. Jäklar oxå... Sambon ska prata med sin pappa om de här, han e ganska insatt i det mesta som har med detta o göra. Får se hur det löser sig. Men vet i sjutton om jag vågar lämna henne resten av veckan, och jag som ska vara själv med tjejerna denna veckan..
Någon som vet någon bra BILLIG sida på internet där man kan beställa stövlar till vintern??
Jag har kikat på ellos och halens. Men de man hittar e antingen inget för min smak eller för dyrt.
Typ sådana här. Dessa från HM, men de e ingen ide att beställa från nätet när dom e någorlunda billiga, får kika på hm i stan istället när jag har vägarna förbi.
Jag lever o läser varje dag, men livet e inte en dans på rosor just nu, så orkar inte skriva så mycket.
Orkar inte läsa igenom alla inlägg sen jag var inne sist, har ögna igenom dom lite så har ja missa någe får ni gärna fylla i
Någon fråga vad som är värst, hmm svårt o säga. Min äldsta dotter som fyllde 7 nu ska troligen flytta till sin pappa på fastlandet och börja skola där. Har titta på lägenhet som jag vill ha, men måste ordna allt runt omkring oxå. Blir troligen särbo. Och iomd så har ja fått satt ut hundar o hästar på annons, tagit bort alla akvarium, måste sälja kaninerna. mm. Massor som flyger omkring just nu, massor att tänka på och göra.
Men hoppas ¨på de bästa när allt e över.
Dessutom måste jag sälja av en jäkla massa vagnar, får ju inte direkt plats med 40 st i en 3a.