Kavat: Huuh! Hoppas verkligen det håller sig rent och fint nu!
Fröken Småland:

Har du kollat silverjoner? Kanon mot ögoninfektioner.
Asereht: Samma här, mitt hår bara raaasar av (men så hade jag B-vitamin och folsyrabrist också!) Funderar på att klippa mig ännu korthårigare och tunna ur mer så märks kanske inte att jag tappar så mycket. Nu blir avloppssilen full vid en dusch.
Jo, läkaren ringde idag igen ju. Här är också teflonminne. Skulle frågat om det är farligt för Vemund att jag ammar såpass mycket när jag tydligen har brist på vitaminer, men det glömde jag. För säkerhets skull får han två grötportioner varje dag så att han åtminstone ska få lite extra vitaminer i sig. Nu äter han banan också och nu fick jag dåligt samvete för att jag köpte vanliga Chiquitas!

Ska köpa KRAV-märkta nästa gång, jag lovar!!

Läkaren ville iaf ta några fler prover och jag bad om glutenkoll också när vi ändå är igång.
Idag var jag förresten och kollade Vendels nya förskoleavdelning. Nu blir han STOR kille efter sommaren, sista avdelningen innan det är dags för riktiga skolan. Hur gick det till?

Det var ju nyss jag skolade in honom på "bebisavdelningen"..

På tal om det har jag även glömt att anmäla att jag vill ha förskoleplats till Vemund.. *suck* Skriver snart en lista.