• Leende

K*B*N, pratar del 11

Riskiflickan skrev 2011-06-18 19:56:25 följande:
    Leende: ja, www.ebay.nl
    TackGlad
  • Leende
    Fr Småland : Fick du biljetterna i fredags? Annars hoppas jag att du får dom idag, så dom kommer fram ordentligt. Skickade dom till dig i torsdagsGlad
  • Leende
    Fröken Småland skrev 2011-06-20 11:27:11 följande:
    Åh vad gullig du är! Nej, har inte kommit ännu men idag är jag på vift och har inte vittjat brevlådan. Hur går det för dig med din vagn?
    Hmmmm, står i valet och kvalet hur jag skall göra, men jag kan inboxa dig nu eller senare och berättaGlad
  • Leende
    Fröken Småland skrev 2011-06-20 15:04:16 följande:
    Leende: jag har inboxat dig nu. Använd dig av mitt tips, jag tror att det kan funka!
    *svarat till dig på inboxen nu* Skrattande Tack igen för tipset{#emotions_dlg.flower}
  • Leende
    Fröken Småland skrev 2011-06-20 18:29:45 följande:
    Det låter bra Lova att berätta hur det går!
    SjälvklartSkrattande
  • Leende

YesSkrattande, nu är jag äntligen ägare av en bugaboo cam (det blev den med denim och hål i)
    Men till ett bra slutpris ändå, eller hur Fr småland Flört

Så nu tänkte jag höra med er här angående hur jag skall tvätta liggdelen? Det är väll bäst att tvätta den EFTER man sytt till hålen va? Utsidan är inte smutsig, men insidan är det på sina ställen.. Undra om det räcker att tvätta den för hand på insidan, eller skulle ni ha tvättat hela delen i maskin 30 el 40 grader?
    *rädd att den skall krympa eller ändra form*    Hittar inget tvättråd. Obestämd

Chassit blev föresten MYCKET bättre med autosol, så tack alla för det tipset{#emotions_dlg.flower}

• Leende
    Fröken Småland skrev 2011-06-21 19:33:14 följande:
    Bugabooklädslar skall tvättas i 30 grader skontvätt, bara lite tvättmedel och inget sköljmedel. Denim är ju lite speciellt men kolla om du hittar någon lapp på insidan där det står hur man skall tvätta. Jag skulle nog lagat först ifall hålet fransar sig, det gör det gärna när man tvättar tyg.

Kul att du blev nöjd till slut, jag tycker det var ett pris som motsvarar skicket på vagnen och det är det absolut viktigaste
    Hmmm, jag skall kolla nogare efter tvättråd då eftersom det är denim, men bra att veta att det är 30 grader skontvätt normalt sett iallafall...

Ja, jag känner mig nöjd nu, och kan äntligen pusta ut att jag har en vagn Skrattande
  • Leende
    Kavat skrev 2011-06-21 19:50:36 följande:
    Nu får ni berätta om era bravader! Sjukt nyfiken!
    Och grattis till bättre pris!
    Tack!

He he...., ja kanske inte berätta i denna öppna tråden, men om ni har någon medlemstråd eller nått, så kan säkert Fr småland berätta, hon är duktig hon Skrattande *säg till annars så kan jag inboxa dig*Flört
    Asereht skrev 2011-06-21 19:57:15 följande:
    Härligt! Vad glad jag blir för idn skull! Solig

Önskar jag kunde få tag på en röd varukorg, då skulle jag vara glad för min också!
    Tack till dig med, det känns underbartSkrattande

*håller mina tummar stenhårt  att du får tag i en röd varukorg*Skrattande
  • Leende
    Kavat skrev 2011-06-21 20:17:05 följande:
    Du får gärna inboxa! Hur ska jag annars kunna sova i natt? Spöke
    Japp inboxar sen, så du kan sova lugntSkrattande, att ni inte öppnar en medlemsgrupp föresten,( om ni inte har det redan) det är ju mycket man vill prata om men inte berätta i en öppen tråd, och då behöver man ju inte inboxa, så att fler blir nyfikna, om det inte är ngt jätteprivat förståss... Men vill ingen skall jag inte fråga om det mer..   he heFlört

*'vet iofs inte hur väl alla känner varann här inne heller, men tycker att alla ni här i tråden verkar/är supertrevliga*Kyss
    Nifelheim skrev 2011-06-21 20:27:48 följande:
    Va härligt att det löste sig Leende!!!
    Ja, TackGlad
  • Leende
    Fröken Småland skrev 2011-06-21 20:46:43 följande:
    Leende: kan inte svara i inboxen men klart du får berätta! Du får klistra in brevet om du vill, inga hemlisar här inte Bara sånt som kan röja identitet osv. Dessutom gjorde jag ju inget...

Tack för post!
    Jodå, det gjorde du visst jag fick bra tips och hjälp av digKyss
    Bra att posten kom fram ordentligtGlad
    Lindadjo skrev 2011-06-21 20:57:27 följande:
    Grattis till nya vagnen Jag bara väntar på att jag ska få börja använda min! Lääääängtar. Om det inte står tvättråd i liggdelen, kolla i sufletten i såna fall, där ska det iallafall finnas lappar.
    TackGlad, sprang och kollade på sufletten, och det stod 40 grader, men testar nog med 30 grader skontvätt
    först då... Jag förstår att du ochså längtar efter att använda din vagn. Har sett hur superfin den är i bildtråden.
    Och nu får vi snart äntligen användning av våra buggor Skrattande
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11