• Leende

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2011-06-22 17:58:52 följande:
    Ja det där är nya, den passar alla modeller även Bee vilket inte gamla gjorde, den nya är tydligen lite tjockare och har dragsko så att man kan dra åt runt huvud och få lite mer ombonat. Själv har jag två av äldre modellen.
    Hmmm, då kanske det blir en nyare modell i annan färg sen med. Man vill ju variera ocksåSkrattande
  • Leende
    Asereht skrev 2011-06-22 18:30:39 följande:
    Jag har haft en sån där blå åkpåse men sålt den vidare. Nu har jag en sandfärgad och en gul. Jag kör med blå bas istället numer.

Så här ser min Frog ut just nu, skrudad för dottras student (med utmattad lillebror i efter en lång dag på stan med studentfirande). Tänkte att den outfiten ska få vara kvar över midsommar. Cool
    Wow, gud vad häftigt med sverigefärgerna... du kommer och har säkert fått många komentarer om den 
    coola vagnen kan jag tänka mig, och på midsommar är den ju perfektSkrattande *Sötis i vagnen med*
  • Leende

Skit ochså... Jag har köpt denna (helt ny) skötväskan för längesen http://www.mammashop.se/skotvaska-magnificent-svart-willvin.html men kom på nu att den ju inte har några hängen på sidorna som man kan fästa 
    dessa i http://www.mammashop.se/krokar-svart-tinkafu.html

Har testat skötväskan på vagnen , tagit bort axelremmen och dragit åt på sidorna så hårt det går, men den bara glider neråt siderna ändå.. hoppas ni förstår hur jag menar...
    Så det känns som om jag får ha nån annan sorts skötväska då... Obestämd

Har ni ngt tips på nån bra skötväska man kan hänga i krokarna (vad har ni för någon själva?) 

• Leende
    Tant Pruselius skrev 2011-06-22 22:48:57 följande:
    näää verkligen inte

*går och gömmer visa-kortet* det är dags att sälja lite nu och inte bara köpa köpa köpa...
    SkrattandeSkrattande Ja, precis man blir gaaaaalen av allt man vill ha...

*sitter på nätterna och beställer så min man inte kan se* FlörtTungan ute
  • Leende
    Asereht skrev 2011-06-23 21:34:15 följande:
    Jag tycker skorna var kul! Läckra på ett kul och galet sätt. Typiskt en sån sak som faller mig i smaken. ibland bara älskar jag ett plagg för att det är så galet fult! Cool

Själv går jag aldrig i högklackat utan är en sån som älskar ballerinaskor och gympadojor av olika slag.

Senaste inköp:

Visst Sköna Marie är säkert höjden av tantighet eftersom de gör fotriktiga skor men de har många fina modeller numer och de här är både snygga på och otroligt sköna och äkta skinn vilket jag vill ha.

Dom ser sköna utGlad
  • Leende
    Fröken Småland skrev 2011-06-23 21:16:01 följande:
    De påminner lite om "min" cykel faktiskt, så där trashigt/barnsligt godis-läcker

läckerTungan ute
  • Leende
    Fröken Småland skrev 2011-06-23 21:13:41 följande:
    Oj... Jag vet inte om de är superläckra eller superhemska. Något mitt-emellan tror jag
    Håller medGlad
  • Leende
    Kavat skrev 2011-06-24 09:59:29 följande:
    Jag har den svarta. Älskar den! Solig
    Har även lite mer blommig i Be tween och en Be light och en Be Small...
    Lindadjo skrev 2011-06-24 20:47:53 följande:

Leende, jag har en BeAll, har tidigare haft en between och har oxå en mightybe. Pratar om Jujube-väskorna. Jag gillar de oxå

Vad roligt, jag har nämligen ochså en svart Be All på gångSkrattande även en sån här till med http://www.mylittlestar.se/ju-ju-be-special/bemajor/245

Har ju inte känt och klämt på den än, men tycker den verkar superbra, så skönt att höra positivt från er
    som har denGlad

Glad midsommardag{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11