K*B*N, pratar del 11

Första gången någonsin som jag köper en vagn enbart utifrån faktiskt behov och inte för att jag har "lust".

Välkommen är du ändå såklart!

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m50066583.html
Asereht: Jag håller med Kavat; ställ frågorna i tråden så vi andra lär oss också. Jag hade samma "problem" med LCHF som du; nämligen att jag inte kan äta mat på morgonen. Bröd är min favoriträtt alla kategorier så för mig höll LCHF ungefär 12 timmar tror jag Men Ekorren skrev ju något om att man kan baka "fakebröd" och pannkakor och det låter ju lovande. Kanske man skulle ge det en chans till *funderar*
Kavat: Ja, vad äter du? Fattar inte att det bara går att leva utan 90 % av födoämnena
Nif: Årets Spider ser så där space-ig ut med porr-tyg men förra årets var jättefin. Jag är helt såld på den hallonröda och var och klämde på en senast idag. Men guuuud vad tyngstyrt det är med fyra fasta hjul!
Just det, angående LCHF så har jag också fattat det som att man skall vräka i sig fett. Problemet är väl bara att det går jättebra så länge man får i sig typ noll kolhydrater men om man äter kolhydrater vid något enstaka tillfälle så säger fettet som man äter sluuurp och sitter på rumpan. Nästan som en kemisk reaktion; fett går bra för sig men reagerar med kolhydrater. Ekorren och Riski, har jag fattat det hela någorlunda rätt?
Och nu blev det mycket viktsnack igen... Svara i fläsknoteringstråden vetja
Kavat: Jag hade nog tagit en cykellaglapp på insidan.
Här är en dålig bild på Spider 2010. Hittar ingen bättre tyvärr...
Idag unnade jag mig en höstkofta, har saknat en sån ett tag. Ganska ful men überskön passform med pingvinärmar och allt