Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Lindadjo skrev 2010-09-30 21:31:06 följande:
    Åååååååh vad tråkigt det äääääär att ha stora barn som inte längre åker vagn *Sakna*
    I know!!!! Det är därför jag måste panikköpa vagnar nu innan min era är över Gråter. Men vet ni vad? Pramworld har inte kvar den blå Eliten på sin hemsida och det bådar inte gott. Har mailat dem men det lär ju inte gå att få tag på den mera Skrikandes
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2010-10-01 09:17:19 följande:
    jo det hinner du, den tar ju upp till 45kg
    Då kan ju Angel köra Zasata i den på barnmarknaden i helgen
  • Fröken Småland
    Kavat skrev 2010-10-01 09:52:27 följande:
    www.tradera.com/item.mvc/viewitem/118996263
    De här ville jag ha, men de är ju snart uppe i nypris!! Så nä.
    Någon som sett stövlar med fina mönster (ej eldsflammor, döskallar, camo, eller för prinsessigt) helst Tretorn någonstans. Viking funkar också men allra helst Tretorn!
    Vanliga eller fodrade...
    Ett par såna fick jag av grannen till lilleman
  • Fröken Småland

Kavat: hur går det med liten nu när han fått medicin? Hoppas det går bättre

Det var länge sen Riski var här tycker jag. Gör hon bara barn numera? Drömmer

• Fröken Småland

Nu  har Maja en utläggning för lillebror om skillnaden mellan att något "äger" och något "rockar fett" Drömmer Lilleman säger att allt suger och hon blir skitarg

*Sätter på mig snygga nattkläder och tar med mig Peter Jihde i sängen*

• Fröken Småland
    Kavat skrev 2010-10-02 13:23:05 följande:
    Varför kan jag aldrig vara lagom? Sitter och kollar på Boob-kläder, nu är jag uppe i kläder för 3000 och då är det ändå rea! Hade tänkt att handla lite och ska inte köpa å mycket...
    Men tänk om du slutar amma nästa vecka för att det är det som är problemet med litens mage?
  • Fröken Småland
    Kavat skrev 2010-10-02 13:33:58 följande:
    Ja, jag vet... Men då får jag väl sälja det. Obestämd Hopplöst att bara ha långa tunikor och tights och amma...
    Men jag kommer nog inte sluta amma om jag inte måste. Han är föresten bättte nu, men vad som gör det vet jag inte. Jag äter ju fortfarande lite special. Jag åt lite hallon i går. Inte bra för han var ledsen och liiite prickig...
    Vad skönt att liten mår lite bättre!

Världens bästa knep vid tunika och tights är att ha ett spaghettilinne i rejält stor storlek under. Så  när man lyfter på tunikan så är det bara att dra ned linnet en sida i taget och allt utom själva tutten förblir täckt. OK, man kan antagligen se lite valkar och sånt men det kan man ju med en amningstopp också
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11