Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-09-29 16:32:08 följande:
    Hjälp mig småländskan! Skulle jag gilla en Lodger? Har fått ett erbjudande om att köpa en Lodger bunker + en po.p vinteroverall för 700 vilket är ett bra pris. Måste bestämma mig snabbt! Lodgern är röd.
    Du skulle absolut gilla en Lodger, de är jättemysiga och går ju att sälja vidare om du mot förmodan inte skulle gilla den. Det enda jag vill höja ett varningens finger för är att den röda är väldigt speciell i färgen, oxröd kallas den och den är ganska mycket åt det rostiga hållet. Svårmatchad är den i alla fall Obestämd Vill minnas att jag har någon bild på den och Bugabooröd, skall leta upp den.
  • Fröken Småland
    sarahl skrev 2010-09-29 16:21:51 följande:
    var väl skitsnygg. Vart hitta du den!
    Lindex. Hade en 25%-are som jag var tvungen att utnyttja
  • Fröken Småland

Asereht: hittar inte bilden tyvärr men du är en smart tjej och fattar nog ändå

Däremot så upptäckte jag något nytt; jag har å ena sidan glatt mig över hur lätt det numera är att få in bilder i tråden men å andra sidan grämt mig över att man då inte får ett arkiv där bilderna sparas och är lätta att hitta. Nu upptäckte jag att de automatiskt sparas i en egen mapp, smart!

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-09-29 16:51:14 följande:
    Hmmmm, det var just färgen som gjorde mig lite tveksam. Lär inte passa något vidare till röd sittdel, men till denim och kamelen borde den väl funka? Det är så svårt att få en bra bild när man inte sett färgen live. Jag har ju förstått att den inte är klarröd.
    Oj, nu skrev vi om varandra. Till Bugabooröd går absolut inte, det skär sig big time. Till denim passar allt och till kamelen borde den vara riktigt snygg. Fast egentligen så gillar jag inte färgen alls. Den är mes-brunröd på något sätt. Men jag gillar Lodger så den får ändå godkänt
  • Fröken Småland

Nif: den hallonröda från 2010 såg jag senast igår men just i blått har jag inte sett Spidern IRL.

Asereht: kul med Bunkern. Bra pris!

• Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-09-30 06:16:56 följande:
    Jag menade i den modellen... Alltså att den ser ut som en snyggare softy bara.
    Jag tycker att den ser ut som på bilden fast jag undrar om det svarta på sidan är med? Tror inte det för på bilden tycker jag det är fult och det har jag inget minne av att jag reagerat på IRL. Sen ser det faktiskt ut att skilja på handtaget på styret, det är nämligen bockat på den jag sett och det är det inte i 2010 års katalog. Hmmm, undrar om det är en 2009 som jag sett i butik kanske? *letar i gamla kataloger*
  • Fröken Småland

Men... nu fattar jag ingenting. I 2009 års katalog finns modellen överhuvudtaget inte med, vare sig som Softy eller Spider Och den hallonröda färgen (Candy pink) är absolut från 2010 års kollektion men handtaget stämmer inte?

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11