K*B*N, pratar del 11
På tal om missbruksgen så har jag fått cravings efter den blå UJ eliten igen
Ett sånt köp skulle innebära att jag måste sälja min gamla UJ men vilken klädsel kan jag avvara? *får panikångestattack*
På tal om missbruksgen så har jag fått cravings efter den blå UJ eliten igen
Ett sånt köp skulle innebära att jag måste sälja min gamla UJ men vilken klädsel kan jag avvara? *får panikångestattack*
Nu har jag blivit helt crazy av den här Spiderhistorian. Jag vet ju att jag sett en candy pink med nya handtaget men den finns inte i katalogen. Då har de alltså gjort som Brio gör ibland och släppt någon färg mellan de stora kollektionerna och det finns inga produktbilder att hitta. Däremot hittar jag ett leveransdokument från Emmaljunga för deras återförsäljare där det faktiskt står att den skall finnas i Royal Blue 2010 års modell.
http://delivery.emmaljunga.se/delivery/
Så Nif om du är sugen så kolla in i Emmljungatråden kanske om de har bild? Enda kruxet är ju om det är den modellen som du kallar för "Scooter som tappat suffletten"
Äh, nu skrev jag själv i Emmaljungatråden . Sånt här är mycket viktigare än tentan nästa vecka
Hon är snäll den där Sarahl
Nif: kolla in i Emmaljungatråden och läs inlägg #3734. Tyvärr är du nog helt rätt informerad, det är bara jag som inte har tyckt att det är så stor skillnad mellan gamla Softyn och Spidern. Rackarns bananer helt enkelt
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m51132474.html