Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

På tal om missbruksgen så har jag fått cravings efter den blå UJ eliten igen Skrikandes 

Ett sånt köp skulle innebära att jag måste sälja min gamla UJ men vilken klädsel kan jag avvara? *får panikångestattack*

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-09-30 11:26:04 följande:
    *he he*

Jag skull ekunna tänka mig en ny vagn, jag är lite uttråkad.
    Jaha, skall den vara gräsgrön eller beach lime? Drömmer
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2010-09-30 11:31:14 följande:
    Usch är inte så rolig och vill bara klaga!
    Dessa jävla tabletter allså.. Mår panik illa i vågor yr kallsvettas orolig magen(kan ku vara rätt psykist..) skakig i händer och otroligt seg tänkt!
    Vad står det på bipacksedeln? Är det vanligt med illamående så är det helt ok, dessutom lär det väl gå över ganska snart när kroppen vant sig? Stackare
  • Fröken Småland

Nu har jag blivit helt crazy av den här Spiderhistorian. Jag vet ju att jag sett en candy pink med nya handtaget men den finns inte i katalogen. Då har de alltså gjort som Brio gör ibland och släppt någon färg mellan de stora kollektionerna och det finns inga produktbilder att hitta. Däremot hittar jag ett leveransdokument från Emmaljunga för deras återförsäljare där det faktiskt står att den skall finnas i Royal Blue 2010 års modell.

http://delivery.emmaljunga.se/delivery/

Så Nif om du är sugen så kolla in i Emmljungatråden kanske om de har bild? Enda kruxet är ju om det är den modellen som du kallar för "Scooter som tappat suffletten"

• Fröken Småland
    zasata skrev 2010-09-30 11:58:07 följande:
    Ja allt detta är vanligt 2-4 veckor och ökad ångest.. Blä!
    Men... är det inte meningen att du skall få mindre ångest? Obestämd
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2010-09-30 20:01:58 följande:
    Jag vill med ha paket! Drömmer

Vad tråkigt med jobbet :( Hoppas han hittar något nytt.
    Ja, varför får vi inga paket?

Grattis Asereht!!! Vem kan tro att det var igår som du sa att det inte verkade vara något för dig? *känner igen mig själv* Jag ser med spänning fram emot att se vad du tycker, är lite sugen jag också. Vad tror ni Ekorren och Riski; är det något för mig som "bara" skall gå ned åtta kilo?
  • Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2010-09-30 21:24:55 följande:
    Ska du gå ner 8 kg?!
    Jupp. Eller i alla fall minst sex. När vi sågs vägde jag åtta kilo mindre än idag
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11