Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

OK, här kommer testresultaten:

Viking Chilly GTX, 800 kr, 4,9

Ecco Snowboarder, 900 kr, 4,8

Super Fit Cross, 749 kr 4,8

Din Sko, 549 kr, 4,0

Eurosko Ponny, 699 kr, 3,5

Coop Friends, 349 kr, 2,6

Skopunkten Lejon, 299 kr, 2,5

• Fröken Småland
    zasata skrev 2010-09-27 21:17:10 följande:
    vi har faktiskt ett par snygga på jobbet 499, lite klackm kan ha över knät, eller vika ner och ha under.
    svarta i syntet skinn och fodrade. finns en kass bild på facebook.
    Var är det du jobbar nuförtiden? Du har helt lämnat BS va?
  • Fröken Småland
    Jessika82 skrev 2010-09-27 21:16:05 följande:
    någon i göteborgsområdet som är intresserad av en Teutonia Y2K ?
    Zasata är intresserad av allt. Alltid.

• Fröken Småland

Oooh nu har jag ett projekt på gång med söta mamma på vift; en Beesuffla i denim Kyss. Vad tycker ni om insida? Jag tänker spontant Axéns moln i grått då jag är så väldans svag för just molnen. Kriterium nr ett är att den skall vara väldigt lättmatchad så att man kan ha en galen dyna eller åkpåse i. Kanske skulle klä även insidan med denim? Andra förslag?

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-09-28 07:25:06 följande:
    Jag gillar ju avvikande enfärgat dä eller ett mönster med mycket färger för då har man mkt matchningsmöjligheter trots att utsidan är diskret.. Grå moln tycker jag känns lite trist men det är ju lättmatchat. Vad är det för färg på denimen)?

Jag skulle vilja sy flera olika denimsuffletter och sy nytt innertyg i min frogdenim då insidan är lite "solflammig". Funderade på textilfärg men är rädd att man ska gå igenom och förstöra denimen.
    Jupp, grå moln är lite trist men väldigt enkelt och lättmatchat. Jag har denim i mörk blå och gråsvart. Skall använda den blå har jag tänkt. Å ena sidan vill jag tvätta denimen före sömnad så att den har krymt och inte färgar men å andra sidan så blir den rejält mycket fulare efter tvätt. Gaaah!

Tror inte heller att det är en bra idé att färga fodret på din suffla, denim blir garanterat fläckig och ful
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-09-28 20:25:47 följande:
    Jag har lite svårt för sådana där trådar. Var och en köper det som de tycker är bäst och vad som är snyggt är ju faktiskt upp till betraktaren att döma. En del bryr sig och en del inte. Huvudsaken att man är nöjd. Förstår inte  varför man ska racka ned på vad andra väljer eller ännu mindre vad de inte väljer.
    Precis min tanke! Orka liksom???
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2010-09-28 20:37:35 följande:
    försökt läsa lite men inte riktigt på humör.. Leo får jag köpa 92 till nu köpte dom vanliga tajtsen också på po.p både tröja och byxor fick bli i 92, 86 var precis

Annars är allt piss! Jag vill bara slita av mig håret. Huvudet är so men stor klump och känns som jag skall dö, är trött och har huvudvärk och mår bajs.
    Spendert 500spänn på apoteket idag, antidepresiva, magkatarr, illamånde mm.. och 100 spänn hos läkaren. trååååkiga pengar!
    Nu skall jag bara våga ta dom förbannade tabletterna också!
    *kramar Zasata lite på avstånd så jag inte smittar henne med något*

F´låt men visst kan vi lika gärna skämta om eländet? Kram på dig, hoppas det känns bättre med de antidepressiva.
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2010-09-28 21:15:02 följande:
    Jag skulle behöva shoppa.
    Men pengarna är ju fan snart slut, och då fick jag en bra lön denna månaden. blä!!!!
    Köpte nova star jaeans, mössa, napphållre, på freshmilk igår och en liandlo tröja, duns pyjamas och något mer på cbkids.
    sen ska jag köpa present till pappa.
    dumma apoteket skit!
    BLÄÖÄÖLÄLÄÄ!!!
    Låt Ebba rita en teckning till morfar och köp något kul till dig själv istället OskyldigFlört 

Hur lång tid kommer det att ta innan de antidepressiva börjar göra verkan?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11