Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Kavat skrev 2010-10-04 14:36:33 följande:
    Ska du beställa från Pramworld fr småland kan du väl hojta!!!
    Eliten är slutsåld *torkar mig i ögonvrån*

Jag måste nog beställa en Terrain istället Demon Fast det kommer att dröja, och den kan man inte få skickad från utlandet tror jag. Nya regler från -10.
  • Fröken Småland

Asereht: Det låter som min lille kille, han ligger som ett plåster på mig hela nätterna. När jag var i Falun så sov min man med honom och sov typ inget på två hela nätter Och jag som tycker det är mysigt när lilleman ligger på min mage

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-10-04 16:45:03 följande:
    Jag har absolut inget emot att han ligger bredvid mig och är gosig men det där med att vakna 4 ggr på en natt är rätt kasst. Men jag tror att han drömmer mycket och att det är utvecklingen som ställer till det. Brukar man inte säga att det brukar märkas när de lär sig nytt genom att tex sömnen kan bli sämre. Iaf hoppas jag att det är så.

Fast jag erkänner att  ibland så vill jag kunna skjuta honom åt sidan och bre ut mig lite själv. Han ligger ju fortfarande bredvid, bara någon dm bort. Men ungen har grym närhetsradar så det går inte. Jag är alltså inte bara trött jag är sned också.
    Är inte plutten runt 7-8 månader nu? Det är väl då de har sin separationsångestfas och vill vara nära nära hela tiden?
  • Fröken Småland

Och min lillkille äter två stora supertjockt blandade flaskor med fullkornsvälling varje dag så det är antagligen det som gör hans mage lös. Men han har inga problem med kontrollen utan det är bara så att han går ofta på toaletten och att avföringen är lös så det är inget bekymmer varken för honom eller oss.

• Fröken Småland

En sån där spis har vi också men den skall rivas ut nästa gång vi gör något i köket *hädar*. Jag gillar den jättemycket men hela kökets planering pajar av dess positionering. Eventuellt kan vi behålla den fast på en annan plats och i en annan form (den sitter tillsammans med en gammal kökspanna som inte används).

Nu får ni hålla tummarna för mig tjejer för nu kilar jag in i klassrummet.

• Fröken Småland
    Kavat skrev 2010-10-05 14:24:48 följande:
    Om någon ser/har framhjul (de små svirvel) hojta!! Fan, vad surt. Fotade Geckon och upptäcker att plasten spruckit på ena hjulet, toppen, mellan där man klämmer när man ska av hjulet. Och det var inte sönder när jag gjorde rent den (för ett halvår sedan... Skäms)
    Jag tror inte det lönar sig att köpa nya; utan skriv istället att det ena hjulet är defekt. De är snordyra och många vill "ändå" byta men vill inte betala extra för vagn med nya hjul om du fattar vad jag menar. Sen förstår jag också att du inte tänker köpa helt nya men ändå
  • Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2010-10-05 16:27:48 följande:
    Hurra!! Skål

Här gick det mindre bra med bilspekulanten. Han ville pruta 85 % av priset.. Sedan fick jag hans visitkort och han bad mig ringa ikväll.. Jomenvisst! Eller INTE!! Det finns ju inget att diskutera. Kräks
    Var det min bror? Drömmer
  • Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2010-10-05 17:04:39 följande:
    Nä, han var inte snygg. *inbillar mig att alla i din släkt ser bra ut*
    Jo, du har helt rätt, visst kommer jag från en ovanligt begåvad och attraktiv familj. Jag kände bara igen prutningen så jag tänkte om han stuckit över en snabbis
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11