K*B*N, pratar del 11
Tänkte bara tipsa om torrshampo från Get in Style. Kostar 79 kr hos shopping4net och blir fraktfritt om man söker upp via Prisjakt. Skitbra om man får en panikutryckning någonstans och inte hinner tvätta håret.
Torrschampo sprayar man på feta områden i håret, oftast runt öronen. Det funkar ungefär som puder eller nåt och torkar upp det feta. Jag brukar borsta ut det överflödiga och sätt upp i en tofs. Då kan man i alla fall åka till ICA om det kniper
Skall absolut kolla på Ge-Kås nästa gång jag kommer dit. Det som jag tipsade om fick bäst i test i två olika tidningar och jag har gillat det men provar gärna något annat, i synnerhet om det är billigt
När skall du dit Nif? Våga inte annat än att avsätta minst en kvart för mig *ser hotfull ut*
Nu har jag beställt lite småsaker i helgen så det blir många paket nästa vecka. Både kul och nyttigt; jeans till mig, fiskoljetabletter till barnen osv. Och med Pruseluskans jacka så blir det sju paket jag väntar på Rena rama julafton
Nu är jag inte ute efter att provocera men får jag bara fråga er som döper era barn trots att ni inte är kristna hur det kommer sig?
Tack Lokatt för att du håller mig lite i handen . Jag har tänkt på detta sedan jag fick Maja men inte kommit fram till något vettigt. Men ni är många här vars åsikt jag respekterar så kasta gärna lite ljus över saken för mig
Vi kan vidare konstatera att en del studielitteratur är ganska knepig. Hittills idag har jag slagit upp följande ord: diskurs, konsensus, ontologi, paradigm, interpersonell, ackultering, assimilering, matrilinjär, dikotomi.
Dikotomi betyder för övrigt: "variabel eller egenskap som är delad i två varandra ömsesidigt uteslutande kategorier". Ja, men vad bra, då fattar man precis!