Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Nifelheim skrev 2010-11-02 09:00:03 följande:
    Oh. Stort steg.
    visst?!
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2010-11-02 09:24:57 följande:
    Lokatt och Zasata, grattis till nya jobb!
    Fröken småland, välkommen tillbaka får väl jag säga oxå, fast jag så sällan själv är här inne
    En kram till K kavat, för det känns som du behöver det {#emotions_dlg.flower}
    Asereht, hoppas du redan idag mår mycket bättre.
    Prus, grattis till att du vågade ändra i profilen Går det bättre med sammandragningarna?
    tack ! Hjärta stort stort steg
    Jaa, fast jag nojar att jag har en UVI som ligger och gror och det kan starta en massa samandragningar så det ska kollas när jag ska dit på torsdag....
    Men jag hade ju inga sammandragningar med T alls så detta är helt nytt för mig och några ggr per dag blir magen alldeles stenhård och det gör lite ont i korsryggen.....

Ringhistorian är en rysare, jag sa till K att om han ville fick han byta tjej... han hummlade nått och rullade lite med ögonen
  • Tant Pruselius
    Ekorrfamiljen skrev 2010-11-02 09:54:45 följande:
    Olika recept för olika personer, men jag gör så här: Man mixar två råa ägg, lite kokosfett och cirka 2 dl kokt vatten. Sen kan man använda det istället för mjölk i kaffet (LCHF-godkänt). Jag blandar ner 2 tsk pulverkaffe och en skvätt kardemumma i själva blandningen så blir det som kaffe latte, idag blev det en skvätt vispgrädde också. Gott och mättande, men lite fööör mättande kanske..
    ägg och kaffe? i samma glas?.... *grön i ansiktet*
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-11-02 10:03:19 följande:
    Gomiddag! Jag har ont i magen. Kåvepeninet är rätt hårt mot magen.

August har idag kommit på hur man drar sig upp stående vid soffan så nu kommer han smygande rätt som det är och gör ett tokryck i min stickning! *buse*

Prus, vilken jäkla tur med ringen!

Frk S, kul att ha dig tillbaka!

Lokatt, kul med jobb!

Det var mer jag skulle kommentera men jag kommer inte ihåg allt.

Ekorren, jag kan inte köra äggmjölkslatte på morgon/fm jag fixar inte kaffet. På em funkar det dock men jag är som sagt ingen kaffedrickare. Ska testa några tips jag fick om kakao mm för att maskera äggen.
    Heja A!!! Hoppas magen blir bättre...
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2010-11-02 11:25:31 följande:
    VARNING!!!! för starka bilder i fläsktråden!!!!
    ge mig fläsktrådsadress!
  • Tant Pruselius

är detta verkligen en äkta? aldrig sett färgen förut.... Frk S? Andra buggaproffs?
    Den har legat bra länge på blocket.... känns lite skumt?!

• Tant Pruselius
    Tant Pruselius skrev 2010-11-04 09:35:06 följande:
    är detta verkligen en äkta? aldrig sett färgen förut.... Frk S? Andra buggaproffs?
    Den har legat bra länge på blocket.... känns lite skumt?!
    http://www.blocket.se/stockholm/Barnvagnar_och_barnstolar_30505401.htm?ca=11&w=1 kolla priset på buggan? Fast hur var det nu med bromsgrejen, va rätt dyr att byta ut?

länk till ovanstående! http://www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon_30506787.htm?ca=11&w=1
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11