-
Jag har gjort det förr men de gjorde inte så stor skillnad. Den här monstermensen kommer att lugna ned sig ifall det beter sig som efter de andra. För varje gång så återgår det mer till det normala. Och om det inte gör det så får jag ta kontakt med mvc så får vi se vad man kan göra.Lindadjo skrev 2010-09-09 19:58:15 följande:Men kan du inte ta cyklo-F? Det tog jag jämnt innan min myom-operation, då hade jag oxå monstermens. Och Cyklo-F tabletterna funkar skitbra.
-
Didrikson har, strl 130-170.sarahl skrev 2010-09-09 20:11:35 följande:någon som sett ljusare grå täckbyxor i strl 146 någonstans?
-
Det var länge sedan jag testa dem men jag antar att jag gjorde som det stod på bipacksedeln. *s*Lindadjo skrev 2010-09-09 20:37:58 följande:Inte??? Tog du nog många då? Jag märker skillnad direkt när jag tar de. Men man ska ju ta 2 stycken på en gång, och så typ 3 gånger om dagen. Ganska många alltså.
Nä nu vill nöffe sova (och jag med) så godnatt från oss! -
Trevligt med rin matta Frk S. Här kan vi inte ha saker ute över natten längre. Vi har sån fukt på morgontimmarna så tvätten (eller vad det nu är) är blötare än när man hängde ut den på morgonen. Det är rejäl dimma hä rute. Första året vi bodde här ute var jag helt fascinerad, hade aldrig sett dimma på det här sättet. Ibland ser man inte mer än någon meter framför sig. Det är lite läskigt ute på vägen då.
Jag är febrig och trött. Gu vad jag frös igår när jag skulle sova. Och då var det inte det minsta kallt i sovrummet eller huset i övrigt eftersom det varit sol hela dagen. Jag insåg ju att det var feberfrys men ändå. Jag somnade till slut iaf. Nu känns det bättre men nu känns det som om jag håller på att förgås av värmeslag istället så fort jag anstränger mig. *blä*
Sitter och tokbeställer kallingar och strumpor till grabbsen. Jag börjar seriöst tro att det bor någon i tvättmaskinen som käkar sånt för det är ständig brist trots att jag tycker att jag köpt nyss. *suckar*
-
Letar efter enfärgade grå fleecebyxor i strl 74, någon som kan peka mig i rätt riktning?
Typ dessa: files.hm.com/media/products/865/DXL865_76454_07000_71_0013.jpg
Det finns inte under strl 86 på H&M webshop tyvärr och jag måste ha ett par sådana inför en kommande fotografering.
-
WOWFröken Småland skrev 2010-09-10 08:33:49 följande:
Jag tror vi ligger i lä...
www.blocket.se/goteborg/MOLO__Polarn_o__Pyret...
Det är så härligt, man har tre och tänker att en till och så vips har man SEX!Fröken Småland skrev 2010-09-10 08:33:49 följande:Jag tror vi ligger i lä...
www.blocket.se/goteborg/MOLO__Polarn_o__Pyret...
Våra vänner bestämde sig för en liten sladdis, de hade två tjejer innan. Sladdisen blev två och plötsligt så var de storfamilj. Men det är skillnad på fyra och sex, speciellt då syskonen inte är så stora. Nä, jag är tacksam att jag fått en i taget faktiskt. -
Japp, tomtekort. Jag vill inte ha tomtedräkter, det är bättre med vanliga kläder som är användbara utanför korten sen. Jo, HM har de där men storlekarna börjar från strl 86 och uppåt. Jag behöver strl 74.Fröken Småland skrev 2010-09-10 08:54:52 följande:Tomtekort?
H&M har väl alltid såna, var det slut i just den storleken menar du eller? Vet faktiskt inte var annars man kan hitta såna. Såg i och för sig att Lindex hade några fleecebrallor men minns inte färgerna dessvärre.
Vill du får du jättegärna fixa, det vore toppen. Det är inte brådis alls. Jag tänkte att jag skulle vara ute i god tid så att inte alla kläder är slut i passande strl när jag behöver dom. Så var det nämligen förra året.passau skrev 2010-09-10 09:06:17 följande:hur fort behöver du dom?
posten till dej tar ju tydligen tid
har massa grå velor, kan fixa ett par mjukis om så e... men dom skickas ju i helgen isf,..
Angående posten, vi bor på landet!Ibland hittar inte brevbäraren hit och ibland så får vi inte all post då det blivit tjockt i lådan. Då tar det någon dag extra. Postis knökar ned så mkt det går och igår hade vi fått ett paket gummistövlar i lådan. Det var rätt trångt kan jag lova. Så är det något på gång kommer det säkert idag. *hoppas + nyfiken*
*ha ha* Sjysst!Fröken Småland skrev 2010-09-10 09:10:44 följande:Häftigt; jag googlade "ullbyxor grå" och andra träffen var Aserehts stickblogg. Om det skall vara tomtebyxor *gissar* så varför inte sticka ett par?
Det tar tid att sticka och jag har ju trådmössor att fixa med + lite annat som jag vill göra så näe.
-
Jag VILL INTE byta till sittdel! Vill inte, vill inte, vill inte för då måste jag ju liksom acceptera att min bebis börjar bli ganska stor...*snyft*
Så fort han inte sover så rullar han runt på mage och ställer sig på alla fyra. Antingen så gungar han fram och tillbaka eller så sätter han sina händer på kanten och liksom hänger över. Det är ju rent livsfarligt, han kan ju ramla ur! Buggan gungar som besatt när han står i krypställning och gungar. Skitläskigt ju.
Så nu måste jag klura ut hur vi ska fixa dagbädd. Funderar på om jag ska släpa fram gamla växasängen och ställa i vardagsrummet så han kan sova middag där. Vi gör skillnad på dagsömn och nattsömn + att vi inte har någon sida på spjälisen så jag vill inte ha honom där dagtid. Vi har en sån där gammaldags växasäng med höga kanter och när han sover dagtid är ju jag i närheten hela tiden iom att han sover nere så det borde ju funka tillsvidare. När busarna var små hade vi en resesäng som tjänade som dagbädd, den användes också som rymmningssäkert ställe när man måste göra något akut/snabbt. Men den står uppe hos farmor så det skiter sig ju lite. Får klura lite på saken. Maken blir nog glad om vagnen försvinner ur vardagsrummet.
-
Nus ka jag sluta spamma tråden...flyttar mig til soffan och försöker vila bort febern.
Ett tips på vägen, jag köpte tre par sådana här på www.hm.com för 147:- nyss. Stod ingen stans att det var rea men 50 pix per byxa drogs av när jag "gick" till kassan.
files.hm.com/media/products/865/DXL865_76535_79000_99_9999.jpg
-
Han drar strl 74, det är bra om de är lite långa i benen, jag har smala barn så strl räcker längre då. Resår nedtill blir jättebra.passau skrev 2010-09-10 09:45:57 följande:Ase: stl?
funkar vanliga velor? (eller d e d jag har) har inte grå mudd men kan sätta resår om d passar? eller svart eller röd mudd kan jag nog leta fram...Vad vill du ha för dem? Jag kan sticka något till dina tjejer som utbyte om du vill.
Jo det går men då måste jag spänna fast honom när hansomnat. Lätt att väcka honom då när det bökas. Vi får se hur vi gör. Kanske byter vi på ena vagnen sålänge så kan man lätt variera.passau skrev 2010-09-10 09:48:05 följande:går d inte att ha sele i liggdelen? var d inte uttag för d?
*allt för att få ha bebis länge*