Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

passau skrev 2010-09-14 13:40:07 följande:
    har köpt soffan!
    fick ner den från5500:- igår fm till 3500 inkl bädd idag

så när jag slutar ska jag TOKMÅLA så d e fint i kväll!

bädd-delen köper man separat så d ska vara en vanlig ektorp hörnsoffa...
    så jag hoppas jag kommer bli nöjd!

eller allt utom skrot-upplag är ju en förbättring  
    Najs! Jag ska ha en ektorp grupp nästa gång vi byter. Den vi har nu är snarlik men lite mer slimmad. Rött är ju bara så snyggt så det ska jag definitivt har sen med. Maken var lite skeptisk men sen när vi hittade våra röda soffor för en tusenlapp så var det ju liksom inget snack. Nu är han insåld. Det ser så varmt och ombonat ut.

Jag vill måla vardagsrum men det är lite svårt att få till med barn som springer runt benen. Får väl bli nästa sommar kanske. Det är mycket som ska ut därifrån och fixas innan man kan måla.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht
    sarahl skrev 2010-09-14 15:12:23 följande:
    Alltså jag pallar inte, började cambridge igår och idag mår jag uselt o huvudet värker. Dessutom sov jag urkass inatt.

på vågen gör det nytta men frågan är om det är värt att må så här pissigt, funderar på om jag skall köra påsar på dagarna och äta middag med familjen.

usch o blä för min dåliga karaktär....
    Så där mår jag också om jag försöker fasta eller leva på pulver. Jag blir dessutom grinig och aggressiv (mer än vanligt alltså). Jag fixar inte sånt.
  • Asereht
    sarahl skrev 2010-09-14 15:51:26 följande:
    Ekorren- vilken är den bästa sidan att läsa om LCHF på! Förstår inte riktgit vad det innebär!

Dessutom är jag sjukt grinig för att ajg inte hittar någon vagn som jag vill köpa, ingen i min prisklass finns i sthlm. o eftersom det är dit vi skall åka så är det enbart det områden som är aktuellt...... 

Anton har ju nästan växt ur liggdelen, provade sittdelen på min vagn idag och han är väldigt ynklig i den.

Asereth- har du ännu liggdelen på din brio till lilleman?
    Vi har inte satt på sittdel än. I helgen satt han upp i liggdelen. Det funkade men vi måste ha en bra sele.
  • Asereht

Jag fattar inte ett jota när det kommer till alla de här dieterna. Det är ju hur mkt som helst att lära sig. Jag förstår att folk kör pulver, då är det ju liksom bara att tuta och köra.

Livet blir mer turbulent nu när småttingen är mer rörlig. Han börjar så smått försöka dra sig upp på saker men lyckas inte så bra. Många bittra tårar blir det.

• Asereht
    Nifelheim skrev 2010-09-14 16:38:34 följande:
    Asereht: Barnens hus har erbjudande på flourescererande (eh, ja du förstår nog vad jag menar trots stavningen) regnskydd nu. 99 istället för 169:-
    Någon som ska förbi ett?
  • Asereht
    Ekorrfamiljen skrev 2010-09-14 16:43:23 följande:
    Eller så kollar du inboxen..
    Gjorde just, såg inte förren jag skickade och sidan uppdaterades.

Så det verkar lösa sig.
  • Asereht
    Nifelheim skrev 2010-09-14 17:00:54 följande:
    Haha, tur att jag är snabb
    Det var jag med uppenbarligen.
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-09-14 19:04:15 följande:
    T har en Didriksons skaljacka i stlk 90 som hon fortfarande kan ha, men jag kollar lite vinteroveraller och då äår frågan 90 el 100? står att det är stora i stl vill ju inte att hon ska "drunkna" i den men 90 blir väll lite litet? tror hon är runt 94cm cirkus....
    Minibusen har strl 100 i sitt vinterset + sitt Loveset. Han hade vintersetet förra året och det var ok i strl. Lite stort men helt ok. Han var då 96 cm lång.  Sitt Loveset använder han fortfarande. Jag skulle tippa att han är runt en 100-102 cm lång nu. Jag gissar på att han kan ha sitt vinterset i år med men frågan är om det räcker hela vintern. Hos oss finns även ett set i strl 110 men det är tokstort så jag hoppas att strl 100 räcker tiden ut.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11