Inlägg från: Cs mamma |Visa alla inlägg
  • Cs mamma

K*B*N, pratar del 11

passau skrev 2010-07-19 15:42:04 följande:
    hade du sagt tidigare kunde jag skickat...
    kan jag skicka dit ni ska så du har på vägen hem?
    Vore supergulligt för det kommer inte vara lätt att få henne på tåget hem när hon kommer veta hur illa hon kommer må. Mailar dig adressen
  • Cs mamma
    Kavat skrev 2010-07-19 16:02:05 följande:
    Angel, vad du är söt. <3 Ja, tack. Men nu åker ni ju iväg....

Har tyvärr inte postafen hemma.
    Jo ja jag har en liten påse här till dig... frågan är bara om du kniper tills vi kommer hem (kommer 31/7) och om vi då har möjlighet att ses....
  • Cs mamma

Kavat: Ska man ha hög mage för tjej??? Jag hade alltid så låg så jag vet inte, C hade alltid högpuls och jag hade ett extremt sf-mått och med tanke på den lilla skorpa som kom ut så funderar jag hur det kom sig. (C var 3090g och 50cm jag gick på massor med tillväxtul pga högt sf)

• Cs mamma

Hmm om Korren har rätt så är C fel... sen att jag var stooooooooor framåt och inte en millimeter åt sidorna det är tjej eligt skrock?

• Cs mamma
    Kavat skrev 2010-07-26 21:41:43 följande:
    Allt enligt denna...
    www.familjeliv.se/Vantar_barn/1.708290

Fler rätt på tjej än kille för mig helt klart, men men vi får väl se vad det blir. La ner saker i byrån nu. Mycket nytt är rosa... Och mycket köpt på barnmarknaden i våras är blått.. Hrm. Men har en del annat i mer "unisex"-färger också.
    Ha ha ha C var 5 solklar kille och 2 tjej. Men JAG visste redan innan jag ens blev gravid att det skulle bli en C och kallade magen C från dag 1 så JAG visste..
  • Cs mamma

Jag har en vit 16GB som jag satte skärmskydd på dag 1 och har lite olika skal.... rött, vitt med lite tryck, svart och så självklart träningsarmband med mera... Supernöjd!

• Cs mamma

Kavat: www.playman.se och som jag redan är kund så får den som beställer och uppger mitt namn i kassan en extra gåva...

• Cs mamma

Kavat: Glad att ni inte går samma väg som oss till mötes med canser... den sjukdomen är så jävla grym!

• Cs mamma

Här är vi inne på 7mån på hospice. Helt otroligt att kroppen inte gett upp då hjärnan är totalt borta och han ligger numer dygnet runt och har en morfinpump...det finns ingen vinnare när det går så här, speciellt inte så här långdraget

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11