K*B*N, pratar del 11
Någon som vet någon som har en EW och som vill ha två nya bakhjul med fästen och allt...???
Någon som vet någon som har en EW och som vill ha två nya bakhjul med fästen och allt...???
Ekorren: Ont precis i alla leder, fryser och viktuppgång låter som du skulle behöva kolla dina hormonnivåer för det låter hypotyreos. Jag har precis samma problem och mina leder skriker av smärta oavsett vikt och jag har många gånger haft tankarna på fibro själv men dom är inte där ännu utan utreder och utreder ett tag till, det finns en spec klinik för dessa kroniska smärttillstånd här i gbgområder så löser inte den vanliga läkaren det (nr 15 i ordningen tror jag) så ska jag försöka att bli remitterad dit
Jag funderar på Gekås i början av nästa vecka... sällskap?
Håller med här... kan inte räkna antalet ggr som C varit med... Menar hon var nästan 3år när hon börjar på dagis och ordet barnvakt vet jag inte vad det betyder...
Fast nu nästa vecka funderar jag på att dra över dagen dvs lämna på dagis och brumma ner med bilen och sen hämta innan kl 17
*funderar om FrS verkligen menar att även jag får lämna barn där eller om det är förbehållet friska barn som alltid andas som dom ska*
Erhm nice samfraktsprincip.
Passau: Akta jag inte lämnar över trollet... en dags vila vore inte helt fel nu *trött*
Nu pratar folk lite vagnar jag vet om...
Fun är omöjlig i norrlandssnö, hade dom som lånevagn och trodde jag skulle dö när jag försökte ta mig över drivorna
Spirit/S3 funkar kanon i både snö och sand. Släpande min på stranden och snömodd och vallar.
Quinny XL Freestyle körd i snö men är lite för bred över bakaxeln och TUNG för att lyfta när den fastnar, välter dessutom rätt lätt
Nu minns jag inte om det är två vagnförfrågan men ingen av dom tycker jag är för en 1m barn... C har Quinnyn hos mamma men jag skulle aldrig tänka tanken på att lägga henne i den då tror jag den skulle välta bums.
Är det någon som råkar bo i närheten av Eringsboda i blekinge och som kan hjälpa mig lite???