K*B*N, pratar del 11

*pust* Kalaset avklarat! Nu är det ett halvår till nästa party.. (Vemunds 1-årskalas.) Jo, nästa helg ska vi till ungarnas kusiner på 4-årskalas men det slipper ju jag fixa med.
Vilka fynd Pruseluskan! Vi tog en runda på alla loppisar som var i kvarteret idag men det enda jag hittade var en sån där rullspegel till Vemund för 2:- så den köpte jag. Vemund somnade i vagnen på hemvägen och sov sedan ute i vagnen i över 1,5 timme! Har väl hänt en eller ett par gånger sen han föddes..
Nu ska jag lägga mig på sängen, mata Vemund och försöka vila själv en stund. Ha en fortsatt härlig lördag!
Här har vikten också smugit uppåt. Skyller på att jag tröstäter lite på dagarna och så orkar jag inte ut och gå för värken.. Ska invänta provsvaren och sedan ska jag ta tag i kosten ordentligt och om värken försvinner när jag börjar med vitaminer så kommer jag orka gå också. *försöker frammana en positiv bild och spiral* Annars var repidén rätt kul, men maken skulle nog undra om han hittar det när han kramar om mig..
Bläh, när jag hade loggat ut igår blev jag jättedålig. (Magen, inga mer detaljer för zasatas skull!) Maken fick ta Vemund när jag hade matat klart och sen låg jag i dvala fram till 21 då maken fick natta båda barnen (jag hjälpte till liiite genom att amma Vemund.) Sedan sov jag hela natten också. *inte pigg* Silverjoner gjorde iaf att illamåendet gick över.
På tal om det borde du skaffa silverjoner till ögonen Fröken Småland! Det där såg inte kul ut!
Och ja, jag är nörd och har sett BRIOs Happy Heritage! Snygg, men hur kul blir det för "Oja" att inte längre vara unik med sin vagn nu då?
*läser vidare*