K*B*N, pratar del 11
passau: Paketet har kommit. Solskärmen invigdes idag, den funkade kanon!
Asereht: Eller hur!? Och ibland blir jag sugen på en till bebb.. *söker hjälp*

Jag packar alltid för mycket, men så länge det är jag själv som får bära/dra väskan ska ingen annan klaga och som sagt, det klagas ju inte när man halar fram extrakläder vid en ev. olycka och räddar situationen! Själv vill jag inte heller ha samma kläder två dagar i rad, även om de inte är smutsiga, så mamma får krupp när jag ska vara hos henne 3 dagar och har 4 tröjor + pyjamaströja, två par byxor + joggingbyxor att slappa/sova i, 5 par trosor och strumpor och minst lika många ombyten till kidsen.
Men vaddå? Det är inte hon som ska släpa på allt!
Kavat: Jag har en liten toppmatad maskin som ni gärna får låna.
Hmm, de på första bilden skulle kunna vara vattkoppor, men på andra bilden ser det mer ut som någon allergisk reaktion tycker jag.. *ingen expert* Solljuset på skärmen här stör lite med..
Vemund fick några liknande utslag i blöjan och ett på magen ovanför blöjan nu och jag tänkte att det kanske var fukt/värme som gjorde det.
..för det var lite för många för att vara någon form av bett va? Vendel får liknande utslag med vätskande bulor av myggbett..
Grattis zasata!
Kul att se lite livstecken från Angel med.
Här tvättar jag sängkläder till Kavat med familj kommer. Vi får hålla tassarna att min katt inte dummar sig nu!
Jag har börjat med LCHF, det har jag kanske sagt och ni som läser min blogg vet. Igår åt jag 3 köttbullar, 2 kokta ägg, 1 fläskkarré, två lagom stora bitar ost, lite brieost också och vitlökssmör till karrén. Vatten drack jag massor och en mugg kaffe till frukosten. Det var allt och mätt och go var jag hela dagen. Intressant diet må jag säga.