Zasata: om man inte har någon särskild sjukdom så skulle jag gissa att näringsbrist och/eller sömnbrist är den absolut vanligaste anledningen till symptomen du beskriver. Lite av båda för din del? Ta hand om dig vännen. Asereht: många rekommenderar Emmaljunga City Cross eller Crossway som de hette förr. Har ingen egen erfarenhet men det känns som att de är ruggigt omtyckt. Nif gillade sin jättemycket för övrigt. Har hon förresten kvar den eller är det en Classic hon har på landet? Också en bra vagn, kanske går att lura av henne?
. Själv gillar jag Brios Happy, jag hade en när lilleman var nyfödd. Dessvärre hade jag klumpchassit "Compact" och det kan jag verkligen inte rekommendera. Enda bra med det var att det var så tungt och stabilt att Maja kunde åka på fotstödet när det var uppfällt så den funkade bra so syskonvagn
. Men brorsan hade också en Happy med "Reversible"-chassit och det var riktigt grymt. Det var som namnet antyder svängbart styre och en riktigt bra varukorg med trådbotten och textilkanter, dvs det bästa av två världar. Säg till om du vill att jag raggar upp en bild på det.