Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-04-28 12:05:14 följande:
    Tror det börjar bli dags nu omman kollar på T.
    Skitbra, då skall jag ta mig i hampan och lägga ut en massa sånt. Tråkigt jobb men kul pengar
  • Fröken Småland
    Pruseluskan skrev 2010-04-28 22:39:16 följande:
     men jag törs inte, vill inte bli helt depp och ledsen igen... så länge inte motsattsen bevisas så tänker jag avvakta óch vänta mer, jag testade ju trotsallt på BIM dagen och vore jag grav så borde det ju ha visat sig då.... tyvärr...brukade inte gå över, nu har jag ju bara haft en mens sedan MA:t så jag har inte så stor koll... kanske nått som är hel knas... nääää...nu fryser jag och ät trött och för att inte börja deppa så går jag och lägger mig och drömmer billiga Bee's... om ni får span på någon till najsprajs - hojta!
    När jag var gravid med Maja testade jag någon dag efter BM men det var negativt. Två veckor senare tvingade en kompis mig att testa igen då jag fick tårar i ögonen av smärtan av att brösten hoppade när jag skuttade nedför en trappa 

Jag tycker du skall testa igen. Så vet du och slipper hoppas om det inte är något *håller tummarna*
  • Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2010-04-29 07:41:21 följande:
    Jag har bara varit gravid 2 ungar... och har missat detta!?!?! Okej, så bra koll jag har då
    Fast det är väl så att när allt går lätt och bra så finns det ingen anledning att "läsa in sig" i ämnet
  • Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2010-04-29 07:57:07 följande:
    Japp, så är det nog . Eftersom ingen av mina var planerade utan bara blev ifall det blev så ... men resten av graviditeten var ju inte så lätt då, kan ju undra om jag är DUM i huvudet som vill göra om det frivilligt!?!?!
    Det är alltid värt det när man väl snusar bebbe *suckar längtansfullt*
  • Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2010-04-29 08:27:41 följande:
    Kan du inte hinta lite??? I min inbox om du vill
    Äsch, hon skall byta sin EW mot en Teutonia. Hon är inte så hemlig som hon tror
  • Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2010-04-29 08:28:51 följande:
    Tja... men jag är nog dum i huvudet ändå. Läste precis min graviddagbok från när jag väntade första, jag kom inte ihåg att det var såååå illa. Tydligen ville jag dö för att slippa ifrån illamåendet
    Ja, jag satsade ju på en tredje även fast jag mådde konstant jätteilla till v 32 med lilleman *idiotförklarar mig själv*

Förresten gjorde han något kul igår. Jag har inte riktigt vant mig vid att ha en pojke med allt vad det innebär. Vi var och badade och satt på kanten och tittade på när Maja badade med sina kusiner. Han hade fått ett par helt nya badbyxor som var för stora och när han satt ned så ramlade paketet ut genom ena benet Tydligen satt han och klämde och kände lite väl mycket på grejorna så de *host* växte en hel del. Så tittade han på mig med panik i blicken -"Hjälp mamma!"
  • Fröken Småland
    Pruseluskan skrev 2010-04-29 08:55:50 följande:
    Jag vet.... men eftersom jag ändå inte har några öma bröst (vilket jag hade med Tuva) och inte så mycket andra grav.symtom... så väntar jag. Eftersom ja upplevde att jag fick mig en redig depp och knäck... väntar i 1vecka till har den inte kommit då så får jag kanske leta efter den....
    Fast med andra graviditeten hade jag inga känningar i brösten alls, de blev inte ens större {#lang_emotions_yell} {#lang_emotions_wink}

Jag skall inte tjata mer, jag hade bara velat veta säkert om det hade gällt mig själv. Lycka till! *hoppas i hemlighet ändå*
  • Fröken Småland
    Pruseluskan skrev 2010-04-30 07:57:31 följande:
    alltså... det visar ju i kontrollrutan, där blir det ett klart blått streck. Har för mig att tom ruta stod för ej gravid på apotekets egna grav-test. Slängde förpackning med manuall förra testet (2pack) för jag blev så pisst moget!
    Ja, men då stämmer det nog med negativt tyvärr Annars brukar ju många test ha ett streck för neg och två för pos eller om det är tvärtom.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11