Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Lycka till på halkbanan idag Lokatt! Vad duktig du är, snart smäller det skall du se!

• Fröken Småland
    Nu fick jag till det på SB, jag hade helt glömt att bilden måste finnas på internet, det räcker inte att den finns på datorn *slår mig för pannan*
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2010-10-11 09:49:28 följande:

fy attsingens vad kallt det var här idag! -4grader i morse! har ni så kyligt än? Svårt att klä barnen, för när solen kommer upp värmer det på.
    Oh shit, min man plockade ned termometern i helgen för att han skulle mäta frysens temp så imorse skickade jag iväg Maja i skalkläder med en stackars lurv under bara. Hoppas hon inte fryser....
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2010-10-11 14:09:50 följande:
    Frk S - Nu har jag slängt jackan på lådan, så den är på G... jisses vad snabb jag är

Blev hem ring för lite T har fått feber så nu dricker vi saft, äter glass och leker med  fiffi-huset....fast vissa av "gubbarna" får dock inte vara med för dem är tydligen "plujtungar"
    Ooooh Hjärta
  • Fröken Småland
    sarahl skrev 2010-10-11 14:46:03 följande:
    idag har jag köpt en ny vagn, det blev en emmaljunga nitro 2010. den är jättefin även om det kommer ta ett tag att vänja sig vid roterbara hjul.

lite dåligt samvete att jag lade så mycket pengar på en vagn, men jag skrapade faktiskt ihop till den själv.
    Grattis vad kul! Vilken färg blev det?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11