Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

passau skrev 2010-10-11 17:58:18 följande:
    Kriget på jobbet blir bara värre och värre... Finns ingen lösning... Chefen säger d inte finns ngn konflikt vd säger den är stor... Jag å bror som jobbat 4-5 år Är totalt utfrysta av resten som jobbat sen tidigast april... Jag tror jag kommer sjukskriva mig i morgon... Ska fundera å överväga under kvällen... Kommer ju inte förändra ngt i slutändan... Jag å bror ska dela ett mini-kontor med chefen medan alla andra får egna kontor även dom som jobbar 60%... så indirekt är han med på mobbingen å utfrysningen...
    Ojojoj, det låter inte kul Ta ett snack med facket innan situationen blir ohållbar.
  • Fröken Småland

Åh vad spännande med dagis för lilleman Kavat! Jag var inte helt klar över att ni bestämt er för att faktiskt göra ett försök men håller alla tummar i världen för att de skall fixa hans mat så att han får må riktigt bra. Själv är han ju en liten kavat Drömmer kille så han kommer att finna sig tillrätta i ett nafs. Häftigt med en 3,5-åring som aldrig gått på dagis förr, såna är det inte många av nuförtiden.

Hoppas också att du och liten kan få lite lugn och extra sömn då och då när ni är ensamma

• Fröken Småland

Asereht: Kommer du ihåg att det var någon på SB som gjort en fattigvariant av P&T med sin Sitty och en sjal? Har du kvar bilden? Jag sparade den länge men den försvann med den gamla datorn

• Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-10-12 07:40:41 följande:
    Så gjorde jag med min duett en gång när jag behövde köra tre barn. Tror att jag har bilden från SB på min gamla dator kanske.
    Ah, kul! En Duett är ju också rätt vagn att lasta på *gillar*
  • Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2010-10-12 10:11:07 följande:
    Gotländsk uppfinning!! Solig

Kuriosa: Jag gjorde en reklamspot för just den produkten, men i slutändan valde de en annan skådis. Obestämd *surar lite* Flört
    Du var helt enkelt för snygg och överglänste produkten!
  • Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2010-10-12 10:27:07 följande:
    Tant Pruselius skrev 2010-10-12 10:19:25 följande:
    *håller med*
    Äsch då..Skäms (Erkänner sedan motvilligt att det var radioreklam och inte teve.)
    Ouch...! Flört
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-10-12 12:04:31 följande:
    Idag firar vi 8 årig bröllopsdag. Vi träffades i oktober för 10 år sedan och har hängt ihop sedan dess. Hjärta

Undrar om maken kommer ihåg att det är idag. *s* Med allt pusslande runt helgen så är det lätt att glömma att dagen i sig är mitt i veckan.
    Gratulerar! {#emotions_dlg.flower} Jag har aldrig tyckt att det är någon bedrift att gifta sig, brukar oftast rynka lite på näsan och tänka; jaha, undrar hur länge det håller? Men att man faktiskt håller ihop är lite mera märkvärdigt, egentligen borde man inte få bröllopspresenterna förrän tidigast vid tio år, inte på själva bröllopsdagen
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11