K*B*N, pratar del 11
tack för dessa trevliga nyfikna välkomsthälsningar

Blev inspirerad bara jag såg namnet på er grupp, känns som nåt i min smak! (smör smör smör)
Japp, heter kristina iaf här på FL *blink*
Nyvaken såhär i vårvintern hoppas jag kunna avsätta mer tid till kreativitetan och skapandet.
Jag skall inte klaga - att få sitt första barn vid 39 var fantastiskt, och ett hus är oxå underbart.....men när allt händer samtidigt är det lite mycket, he he.
Längtar efter att sy små påslakan och små kläder och små allt möjligt
Sist jag pysslade var nog i november.....men det blev en julmarknad iaf, inte så illa när man har en liten....
Blev inspirerad bara jag såg namnet på er grupp, känns som nåt i min smak!
Sonen 5.5 mån (född en mån tidigt) sover sött i sin vagn ute i hallen (peppar peppar) en liten stund till.
allt för nu,
hälsar nykomlingen "kristina71
har pysslat med keramik sedan jag var barn, med ett uppehåll några år då jag läste till tillskärare, och bara sydde.
Sen har jag även klätt om möbler (och längtar efter hett att göra igen) samt arbetat på perukmakeri.
Brukar skojja om att jag borde flytta ut på landet och öppna ett eget studieförbund, där jag själv undervisar i allt.
Vet inte annars hur jag skall kunna dra nytta av min brokiga bakgrund......
oops där gnyr det i vagnen(- teutonia fun -08, även om jag i hemlihet drömmer om en högbent trehjuling från usa...)
hej så länge

Wow, wow, säger jag! Kan jag få gå på kurs!?? Det låter helt fantastiskt kul, är så avis. Kanske ska tillägga att jag drömt om att bli krukmakare, tapetsör (möbler alltså) och ja, funderat på om det vore kul att hålla på med både peruker och sy kläder och ja, fasen vad avis jag är!

Försörjer du dig på det? Var bor du? *hoppas på att du flyttar och bor granne med mig*

Skoj, då är vi flera som har bebisar runt halvåret här. Thulo har ju också en.

Själv har jag 3 barn, en dotter på 5,5, en son på 3.5 och en halvårs liten kille, en man och två katter, en birma och en huskatt.
Du kommer nog också att köpa en bugga snart!