Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Min data bråkar *morrar* Demon

Ase - vilken Buppa har du? den röd/turkosa?

Frk S - buhuhuhuuu...o jag som inte har någon Bee Gråter

• Tant Pruselius

Vill ha NU helst igår

Men jag får lydigt vänta och köra på pippi och Kronan i vinter och sedan shoppa Cam och Beeplusare i vår...

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-11-26 16:22:45 följande:
    Nu skall ni få se min nya frisyr. Mitt hår går knappt till axlarna i vanliga fall. Det ser faktiskt förvånansvärt bra ut IRL och färgmatchningen är klockren.

Jag tycker det tar fram en lätt rosa ton i din ansiktsfärg
    ....eller snarare ser du (trots avsaknad av fejs ut som en riktig moviestar/modell) klockrena färgkombo med ditt eget hår....
  • Tant Pruselius
    passau skrev 2010-11-26 20:31:35 följande:
    Någon som vill ha råttorna som flyttat in i vår källare igen? Alldeles gratis!!!
    wjäck!!!*panikar*
    zasata skrev 2010-11-26 20:41:42 följande:

okej jag ÄR sjuk... men jag älskar min nya fresyr skall bara färga i morgon med :)

Köpt vax och hårspray för 630kr idag med
    snygglo!
    Tuva somnade middag kl 16:30 idag och sov 1timme, så hon somnade tydligen inte förrän vid 22:15.... jag har däremot svovit massor med timmar i soffan

Nu buffar lill* gotten i magen förfullt Hjärta
  • Tant Pruselius

Zasata- jag kan inte kopiera in blocketannonser men det ligger en ny pt dash för byte mot bee i Sthlm, dock saknar den syskonsits ... Frk S - bee i kanonskick m kakhi(?) suffla o regnskydd 4200.... ? Fast jag är ju inte så förtjust i den färgen.... Varför säljs inga rööööda??

• Tant Pruselius

Vi bygger förvaringslåda/bänk i hallen.... Jaja vi o vi K bygger och jag bestämmer! Imorse fick vi gräva oss ut ur huset för att gå på mini röris. Sedan har jag adventsfejat, och flyttar nu över kläder från en garderob (som ska väck!) till en malmbyrå som jag köpte på blocket i fredags.... Det finns att göra m andra ord.

• Tant Pruselius
    sarahl skrev 2010-11-29 14:27:10 följande:
    jag måste fråga er, men lova att ni inte tycker jag är en dålig mamma nu!

Jag har sålt nitron, jag behövde ha in lite pengar nu till jul o efter ca 1½ månad med nitron så fick den med sorg säljas. Gillade vagnen men hatade varukorgen.

Nu har vi en trist o tråkig solkig citycross. Den är funktionsduglig men som sagt inte speciellt vacker.

o iom mitt bilproblem häromdagen så kommer jag inte kunna ha någon stor vagn med mig i makens bil o eftersom jag vill "köra säkert" hela vintern så är det hans bild jag måste ha.

Anton blir nu 8 månader o jag funderar på att ta fram brio racen åt honom o ha när vi åker till stan. Den får plats i bilen.

Är han på tok för liten tycker ni för att sitta framåt?
    Inboxat dig, har du sett det?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11