• Kavat

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2011-04-04 21:14:38 följande:
    Hahaha, jag det var ju verkligen en _liten_ sak

Vad tror du annars om modellen då? Kanske de säljer till Danmark? Drömmer
    *Maken kollar mailen*

Jag fick en Janome DC 4030 (den digitala varianten av Easy Jeans)
  • Kavat
    Kavat skrev 2011-04-04 21:18:34 följande:
    *Maken kollar mailen*

Jag fick en Janome DC 4030 (den digitala varianten av Easy Jeans)
    Säljer inte Janome till Sverige, Danmark eller Norge tyvärr... Men de säljer andra modeller som Elna osv.
  • Kavat

Håller tummarna att det går igenom.

Hojta till om jag ska shoppa åt dig!

• Kavat

Iphone appen som de går reklam för är borttagen. Undrar varför de fortfarande gör reklam??? Har försökt jur många gånger som helst att ladda ner den... Suck!

• Kavat
    AnPa skrev 2011-04-11 08:16:05 följande:
    Hallå allihopa! Här har helgen flugit förbi. Har hunnit fixa blommor till balkongen här hemma (gratis dessutom, presentkort och värdecheck från julgransköpet gillas), varit hos svärföräldrarna, bytt till sommar däck och bara myst med mina killar. Är fortfarande bra sugen på en Frog/cam, jag kan inte släppa det :-/ Skulle helst vilja ha en Cam-ram då sonen är så lång.
    Åå, vad trevligt med lite blommor!

Satte här utanför också i en av krukorna och satte pilpinnar runt och hoppades att de kära hemska rådjuren inte skulle ta dem. Jo, men visst, 3 dagar fick de stå. {#emotions_dlg.djavulsk}

Förra året käkade de upp halva rabatten så i år så la jag hemskt praktiskt nät över, men det syns egentligen bara om man är rättså nära. Inte kul att de tog kärleksörten, så jag hade inget fint alls kvar på höstkanten... Vet inte hur vi ska göra riktigt, men det är inte kul med nät, men man vill ju ha blommorna kvar...
  • Kavat

Ja, du är fantastiskt dukig fröken småland! Ibland får man till det riktigt bra men det brukar ta på krafterna här.
    Jag börjar bli gammal! Eller så är det bara det att jag stressar sönder mig och det kommer efteråt?

Hundar ja, vi hade inte så mycket rådjur här tidigare när det var en massa hundar som sprang här. Grannen hade kennel, eller jo, den ena har i småskala ibland fortfarande.
    Men sen har det dykt upp överlag mycket mera rådjur, så jag misstänker att de hade skitit i hundar om vi haft...

Men mina stackars blommmor lider... De äter ju sådana som är rådjussäkra också dessutom.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11