• Kavat

K*B*N, pratar del 11

Jag har ännu inte tänkt ut något påskägg till  barnen. Funderade på att sy något, typ prinsesstårta i velour, men ja, inte hunnit. Men något litet får de nog.

Dock får de av mamma idag, vi väljer godis - stor fördel med allergiska barn - och tar med oss till henne. Hon hade nog köpt lite krimskramskycklingar också. Det får vi dock mängder av. Har inte ens plockat fram påskpynt från tidigare år!

• Kavat
    Ekorrfamiljen skrev 2010-04-03 14:09:01 följande:
    *spammar tråden* Vemund vill hälsa Glad Påsk till alla kreativa godingar:
    Sötis! Glad påsk till er allla!

Klart vi inte har gäststuga, om du inte vill bo i garaget eller växthuset. Men du är så välkommen ändå!
    Är det bestämt/bokat/klart? Ska vi gå fredag också?
  • Kavat

Ekorren, ska jag beställa två förköpsbiljetter till mässan? Så slipper vi stå i betalkön?

• Kavat
    Angel Gbg skrev 2010-04-04 19:09:27 följande:
    Jag kommer så snart jag lämnat C på dagis så om jag får erat mobilnummer så enar jag mig gärna med er Fr S
    Mitt har du ju redan!

Föresten, lekstan var inte öppet i helgen gissar jag. Jag har inte orkat engagera mig.  Vi får ta det en annan dag då!
  • Kavat

Jag är helt slut. Fattar inte riktigt varför men har bara försökt vila, läsa och ha det gött hela helgen. Kanske det som är fel?! Idag orkade jag knappt gå, vill bara lägga mig och vila. Men, men, försöker övertala mig själv att det är bra att vila och sova när man kan och det är väl kroppen (bebisens) sätt att säga att jag ska ta det lugnt kanske? Eller vila upp mig tills nästa helg. {#lang_emotions_tongue_out}

• Kavat
    Lokatt skrev 2010-04-05 20:06:52 följande:
    hur har du det med järnet? har du koll på det? Tråkigt när man bara är trött, jag känner mycket så nu för tiden och jag är inte ens gravid.  fysisk stress, psykisk stress, lite sömn samt att jag aldrig fick vila upp mig när eller efter jag var sjuk.
    Mmm, inte kollat. Men tror jag får i mig mycket i kosten plus att jag sedan länge försöker få i mig c-vit+järn då och då. Ska nog gå och ta mig en grogg!

Trist när du är trött och inte kan skylla på grav. Försök ta det lugnt! {#lang_emotions_coffee}
  • Kavat
    Angel Gbg skrev 2010-04-06 14:19:18 följande:
    Har den svarta vagnen och en dotter som älskar rosa, Tingeling och Prinsessor... Hon är vääääääääääääääääääääääääldigt enkel på den punkten men jag är mycket fundersam vart det kommer från då jag inte kan klassas som tjejtjej (tror jag, Kavat får vara domare)
    Fniss!
    Det är nog just därför. Jag anser mig inte heller som puttinuttrosa på något sätt, men dottern ÄLSKAR rosa och prinsessor.
  • Kavat
    Nifelheim skrev 2010-04-06 14:50:06 följande:
    ♥Jaaa. Han har gått där två veckor nu. Härlig bild från första inskolningsdagen:
    {#lang_emotions_heart} Underbart! Ser ut som min lilla donna efter dagis.
  • Kavat
    Ekorrfamiljen skrev 2010-04-06 16:26:17 följande:
    Sarah: Ja tack, men inte just precis den här veckan.. Kan du vänta till barnbidraget? Det skiter sig ju totalt med allt med min fastlandsresa. Måste ha körkort för att få hyra bil (vilket jag vill för att kunna hälsa på bästisen bl.a.) och jag hinner inte få nåt innan jag åker. Alternativet är flyg men nu har jag ju bokat båten. *blänger lagom surt på maken som inte vill låna ut sin bil, då hade jag sluppit det här tramsandet* Tror jag har PMS eller nåt, jag är bara arg, sur och ledsen just nu. Bläääh!
    Oh, no! Skicka hit glädjedödaren så får vi skälla lite på honom!
  • Kavat
    Ekorrfamiljen skrev 2010-04-06 16:43:57 följande:
    Haha, det skulle jag gärna gjort, men det betyder ju att jag måste stå ut med honom när jag kommer till er också.. Nä, han får stanna hemma och skämmas på egen hand.
    Jag menade ju in i tråden, (även om maken här hemma tyckte det var trist att han inte skulle med... )
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11