Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Nemia noj skrev 2010-10-17 12:01:50 följande:
    Orkar inte läsa igenom alla inlägg sen jag var inne sist, har ögna igenom dom lite så har ja missa någe får ni gärna fylla i 

Någon fråga vad som är värst, hmm svårt o säga. Min äldsta dotter som fyllde 7 nu ska troligen flytta till sin pappa på fastlandet och börja skola där. Har titta på lägenhet som jag vill ha, men måste ordna allt runt omkring oxå. Blir troligen särbo. Och iomd så har ja fått satt ut hundar o hästar på annons, tagit bort alla akvarium, måste sälja kaninerna. mm. Massor som flyger omkring just nu, massor att tänka på och göra.
    Men hoppas ¨på de bästa när allt e över.

Dessutom måste jag sälja av en jäkla massa vagnar, får ju inte direkt plats med 40 st i en 3a.
    Aj, det var tråkiga nyheter Men jag trodde allt var bara bra mellan dig och din man, ni ville ju ha fler barn? Stackars dig om stora flickan flyttar hemifrån, kan inte ens tänka tanken utan att få andnöd
  • Fröken Småland

Kan det vara den här Nif? Svårt att se om din sufflett kan vara helt beige på andra sidan. Denna är från 2006 års kollektion.
  • Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2010-10-17 22:52:39 följande:
    Men Daniel var väldigt nöjd med resultatet, det blev visst precis som han hade tänkt sig, sa han. "Du såg i mina tankar hur jag ville ha den mamma, hur kunde du göra det?"
    Hjärta
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-10-18 10:50:23 följande:
    Jag har förstås gått och blivit sjuk. Hade feberfrossa hela natten och nu har jag så ont i kroppen att jag håller på att krevera. *blä*
    *buar ut sjukdomar* Tur i oturen ändå att du var frisk när ni var på romantisk weekend
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-10-18 12:40:54 följande:
    Det var ingen som hade något positivt att säga om Buggan som liggvagn?
    Oj glömde! Jag har inget negativt att säga annat än att varukorgen är svår att komma åt. Allt ännat är toppen om du frågar mig Hjärta
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-10-18 12:52:05 följande:
    Tack, men vad är det som är toppen med den? Jag tycker bara att den är stor, kal och omysig som liggvagn :S
    Alla liggdelar är kala och omysiga tycker jag, det är upp till föraren att "möblera" den så att den passar för bebisens storlek och årstiden. Personligen tycker jag att ett lammskinn i botten är en riktigt bra början. Med lite tur blir det en del skinn över så att man kan göra den som ett "näste" runt bebisen. Annars ett riktigt tjockt täcke att bottna med, helst dubbelvikt eller mera. Och så en bomullsfilt som yta så det blir riktigt mysigt. Min målsättning är att göra ett "hål" med kanter för bebisen att ligga i. Om det inte rikigt snorvarmt förstås.

Hur bäddade du själv i liggdel när du hade det?
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2010-10-18 13:22:53 följande:
    bild på vagnen, ni får fler ikväll ;)

Aaah, passade Happyklädseln på Novan alltså? Toppen ju! Har du såld din gamla Brio?
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2010-10-18 13:24:34 följande:
    yes sålde jag får ca 2 veckor sen..
    Och så köpte du en Nova för 300 och en ny Happyklädsel för 95 kr? Helt ok...
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11