K*B*N, pratar del 11
Okej, nu är jag klar!
Okej, nu är jag klar!
Jag gick montisoriklass och för mig är substantiv svarta, verb röda, adjektiv gula, pronomen rosa osv...
Konstigt att färgerna sitter kvar medans man tappat delar av grammatiken.
Min mamma pluggade till förskolelärare när jag var 13 eller något sådant, så där försökte jag lära henne och lärde mig själv bättre på kuppen!
AnPa, ja annars vet jag nog en som gärna tar beställningar.
Idag har jag varit riktigt händig och sprättat och tejpad varukorg! Nu återstår bara lite sytid.
Blev dock apsur när jag upptäckte att den jäkeln säljaren som sålde varukorgen till mig sytt i den där det gått sönder Den hade alltså trasat sig lite innan jag fick den och då lagade hon väl och sålde. Kanske fick hon en ny dessutom på garantin?!?
Men sket i glömde att tala om den lilla detaljen för mig. Sådant kan göra mig galen. Jag förstår inte hur folk kan vara så oärliga. Och att jag inte synade mer noggrannt när jag fick den... Men det var väldigt snyggt sytt i kanten men det hjälper ju inte när den gick sönder igen... Man måste ju sprätta och laga och sy igen om det ska bli bra. *vet*
Oavsett så hoppas jag att den blir i skick som ny och håller när jag är klar med den.
Jag är äntligen färdig prus! MEN jag är dock inte säker på att jag kan sälja den. Måste tvätta och se hur den blir på först....
AnPa, köpte på blocket för ca 10 mån sedan och har ingen aning om vem säljaren var...