K*B*N, pratar del 11
Fröken Småland skrev 2010-09-29 13:02:39 följande:
Det fanns stora Brio lufthjul i outleten för 95 spänn... Hjälper inte dig just nu men kolla med Zasata om hon vill sälja vidare de jag köpte till henne? Skall du förresten inte köpa en Spider i Royal Blue istället?

zasata skrev 2010-09-29 10:22:03 följande:
Jag är rädd!! Jävla skit medicin!!! Är skit trött nu och känns som jag ska skita ner mig!
Vadå, blir du dålig i magen av medicinen?

Haha, du är ju rolig. Det var ju du som inte ville ha viktsnack så det var därför vi startade en spin-off
Välkommen är du ändå såklart!
www.familjeliv.se/Forum-11-241/m50066583.htmlJag har inte förbjudit viktsnack i tråden, jag och någon till (har jag starkt för mig) tyckte det blev bara viktsnack en period. Om vikt är det enda som ska diskuteras så blir det väldigt trist för den/de som inte ständigt försöker gå ned i vikt att läsa. Inget är ot sa vi när vi startade tråden men iom att fokus låg på barnvagn och pyssel från början så kändes det lite trist att viktbiten tog över.
Det är inte säkert jag kommer att delta i snacket i vikttråden heller men för att inte andra ska behöva läsa mina kostfrågor till Ekorren så tänkte jag vara lite sjysst och ställa dem där istället eftersom det är viktrelaterat. Eller så messar jag istället. Jag är inte så benägen att lägga ut min övervikt och mina misslyckandet till allmän beskådan. Saker som blir personliga och jobbiga brukar jag hålla utanför nätet. Därav att jag inte pratar körkort heller.