• Kavat

K*B*N, pratar del 11

Jag håller också med. Vi hade ett relativt stort bröllop men försökte hålla det så billigt vi kunde. Men det som kan dra iväg kan vara brudklänning och alla kläder till hela följet (brudklänningar kan man ju tydligen hita hur dyra som helst!) och det tycker jag är helt sjukt om/att gästerna ska betala!
    Om man får en inbjudan till bröllop där det står vad som gäller så får man ju själv avgöra om man vill gå... Men jag hade nog känt mig dum om jag inte gått om jag kunnat...
    Vi var bjudna till frackbröllop (som innebar hotellövernattning för oss), det blev också en kostnad att gå på då maken fick hyra en frack. Men det var ju vårt val.

• Kavat
    Fröken Småland skrev 2011-04-28 09:48:53 följande:
    Shit, nu blev jag inspirerad i Buggatråden och spontanshoppade en Breeze
    Men allvarligt; 2091 för en splitterny Breeze inkl åkpåse och fri frakt. Kan man låta bli? Tips till er som behöver en terrängvagn *frestar Asereht*

shop.mountainbuggy.com/index.cfm?tmpl=butikk&... 
    Demon

Solig Hjärta

Firar med en Kaffe
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2011-04-29 18:56:53 följande:
    Jag sa till ungarna att de får gå tillsammans allihop och inte välja i första hand, i andra hand osv. Skitungar!

Här är rolig cykel med plats för fyra små. Hoppas länken funkar.

www.velorbis.dk/klassiske-bedstemor-bedstefar...
    Cool! Kan skaffa en till då.

Men jag blir lite förvånad över att de inte har produktbilder med fyra barn i så man ser hur det ser ut?!
  • Kavat

Ååå, små missar... Maken säger att vi inte ska ha fler men annars så hade jag kunnat tänka mig att adoptera. fräsig träningsmaskin visste inte att du hade inflammation... Men ska man träna med inflammation verkligen? Hur tränar man på den, som att gå i trappor? Annars är väl en balansbräda toppen för dig också skulle jag tro. Jobbigare än man tror och bra och lagom träning vid högform lem och funkar vid datorn.

• Kavat
    Fröken Småland skrev 2011-04-28 09:48:53 följande:
    Shit, nu blev jag inspirerad i Buggatråden och spontanshoppade en Breeze
    Men allvarligt; 2091 för en splitterny Breeze inkl åkpåse och fri frakt. Kan man låta bli? Tips till er som behöver en terrängvagn *frestar Asereht*

shop.mountainbuggy.com/index.cfm?tmpl=butikk&... 
    Kavat skrev 2011-04-28 13:14:07 följande:
    Demon

Solig Hjärta

Firar med en Kaffe
    Ok, lite kryptiskt var det nog kanske....?
  • Kavat
    bohusbebis skrev 2011-05-17 12:09:56 följande:
    OOOOO jag känner mig sååå hedrad! Klart jag hänger på här! tack tjejer! Nu ÄR jag fast i träsket!!! Hur ska man kunna få nåt vettigt gjort nu... ännu en nördtråd att trassla in sig i... Men jag är väldigt stolt och glad över att vara här. Också.

Vad kul! Men du har ingen aning vad du har gett dig in på...

Välkommen hit! Solig
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2011-05-18 05:15:01 följande:
    *pigg*
    Oj! Kan du tänka dig att flytta hit?
  • Kavat

Ja, jag ligger i lä.
    Jag har bara en Cam, en Gecko, en retro Emmaljunga, en dubbel MT och en splirrans ny Breeze (ouppackad!!!) som används för tillfället. 3 barn, men endast 9 månaders egentligen som åker även om snart 4-åringen kan sätta sig vid långpromenader om vagnen är med.
    Har en till retro Emmaljunga på vinden.. Men den är typ bortglömd (köpte för 25 och kommer inte användas...

Nif är verkligen jätte normal! även om några andra inte ligger så långt efter...

Köpte en Britax Kid Plus (?) grööööööööön idag! Lilleman kommer att få åka bakåtvänd ett tag till (så länge han får plats), så oroa dig inte Nif. Men i reservfall så kan han vändas om vi måste i den andra bilen..

Dock fel lime, den var snyggare i verkligheten.
    http://www.teenytots.co.uk/media/catalog/product/cache/1/small_image/180x200/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/r/britax_kid_plus_car_seat_david.jpg

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11