• sarahl

K*B*N, pratar del 11

åhhh, jag har snöat in på att jag skall byta vagn nu! jag är sugen på en emmaljunga nitro city.

den som har 2 stora fasta hjul o 2 små svängbara!

Men när jag googlar så kommer det fram vagnarna som liknar varann men ha olika namn. Blir helt virrig, någon här som har/haft någon av dessa vagnar.

• sarahl

ja må vara dum... jag lovade mig själv att inte gå med  facebook. nu är det kört jag såg att jny design öppnat facebook sida o kommer ha tävlingar o liknande där. då kunde jag inte hålla mig längre. MEN hur gör man för att gå med i en grupp?

• sarahl

idag har jag köpt en ny vagn, det blev en emmaljunga nitro 2010. den är jättefin även om det kommer ta ett tag att vänja sig vid roterbara hjul.

lite dåligt samvete att jag lade så mycket pengar på en vagn, men jag skrapade faktiskt ihop till den själv.

• sarahl

*räcker upp handen* här är oxå en familj som har på tok för mycket saker. Men vi lyckas ALDRIG rensa ur!

Just nu håller vi på o funderar om vi skall riva en vägg på övervåningen för att få en större o treviligare hall på övervåningen. Men det gör att vi får ett rum kort i några års tid tills 16 åringen flyttar ur boet! 18 åringen blev av med sitt rum eftersom han i princip aldrig är här iom sida studier i kiruna!

Jag däremot kan då inte bestämma vart jag skall sitta o sy, alternativet blir att flytta tillbaka ner med tygerna o maskinerna i källaren, vilket gör att jag inte kan sy på dagarna eftersom det är kylligare där nere o tråkigt för barnen så då vill jag inte släpa ner dom där!

Alt är ett smalt bord att ha på den "nya" hallen så småningom! men då får jag inte någon direkt förvaring till mina tyger!

Men ärligt måste man ha så jävla snyggt o prydligt som småbarnsfamilj? Drömmer

• sarahl

Ekorren! idag plockade jag lite granna i ett rum o där dök ditt foglossningsbälte upp!

• sarahl

ekorren, absolut! kommer jag ihåg det så får det följa med till visby imorgon!

• sarahl

Ekorren- åker förbi o stoppar det i lådan är det ok'?

• sarahl

Ekorren- givetvis åkte jag ifrån det!

Är det en 3:a du har? Min mamma behöver hyra en lgh i andra hand. Hon måste sälja huset innan hon kan köpa en lägenhet. men får inget lån till lägenheten om inte huset är sålt osv!

• sarahl

Ekorren- helt ok med betalningen. Då blir mammsen glad oxå då jag är skyldig henne lite pengar.

Nemia- oj vad jobbigt, såg alla annonser o tänkte, ojojoj nu är något inte bra!

Men hur kommer det sig med olivia? Pappan o hon hade väl ingen större kontakt? Fast vad spelar det för roll, jobbigt vilket som! jag skulle aldrig klara av att tex plugga på fastlandet o ha barnen här. Saknar de enormt då jag/dom är borta även om de kan vara jävliga som pesten ibland!

Hoppas det löser sig så gott det går!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11