• sarahl

K*B*N, pratar del 11

Nif- har du lust o kolla om du har tid vad åkpåsar finns i för färg.

• sarahl

Ekorren- lovar att komma ihåg det, det ligger kvar i skötväskan o jag hoppas verkligen den följer med nästa gång, blev väldigt paff att jag glömt den! har aldrig efter 3 barn glömt skötväskan NÅGONSIN

• sarahl

ekorren-- pengarna finns på kontot nu. tack tack

• sarahl

nif- om du ser en röd eller gul åkpåse av de där som kostar typ 229 eler nåt, ja de är väl de med fleece i, skulle kunna tänka dig att handla en åt mig då?

Nemia- vart går flyttlasset?

• sarahl

någon som har en mini kånken som bara ligger?

• sarahl
    Tant Pruselius skrev 2010-10-29 10:13:35 följande:
    fyndade 2 mini kånken på loppis i helgen (30kr) - en mörkblå och en gul. Var lite skeptisk till den gula färgen förut, men jag gillar den skarpt nu, spec till röda bee sufflan.... Och Tuva älskar sin "gröna" väska
    gråter en skvätt. vill oxå ha en gul, men jag budade på en till hyfsat pris på T men blev överbjuden med 5 ynka kronor!!!!

Du vill inte göra dig av med någon av dem då?
  • sarahl
    Tant Pruselius skrev 2010-10-30 18:30:24 följande:
    Sarahl - va surt, sådant blir man inte nöjd av Tyvärr vill jag inte släppa någon av dem än.... Om omjag ändrar mig så hojtar jag till. Är lite på jakt efter en svart oxå... Har en dimmgrön sedan innan.
    Gråter
  • sarahl

Ekorren- är det???? har jag helt missat, hur gick det för dig igår?

• sarahl

jag sa till gubben igår att jag skulle söka jobb i göteborg! gissa vart Drömmer han blev inte så glad....

jag planerar att överraska honom med en weekend någongång nästa år, o just nu funderar jag starkt på göteborg!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11