• Thulo
    Tant Pruselius skrev 2011-01-25 09:05:14 följande:
    ja med adapter...
    vart finns det adapter att köpa då? *frågvis*
  • Thulo
    Asereht skrev 2011-01-26 11:23:17 följande:
    Tycker det är ett bra pris. De flesta kostar runt 3000 eller mer om man kollar på blocket och ju mer tillbehör ju högre pris. Är den i fint skick är det ett kanonpris och är den lite sliten är det fortfarande ok.

Vad var det du undrade om det passade? Alla topset till cameleon passar även på froggen. Vill man att suffletterna ska sitta perfekt får man däremot byta ut fästena som suffletten sitter i till cameleons. De kostar lite över hundralappen så det är inga dyra grejor.

Jag har en frog och har både frog tillbehör och camtillbehör. Det mesta kan man hitta begagnat på blocket ifall klädseln skulle vara sliten/blekt. Kika i mitt galleri så ser du hur grejorna sitter på froggen.

Geckon har ju ingen bumper/bygel och cameleontilbehören sitter inte lika bra på den som på froggen. Jag har inte haft någon själv så jag kan ju inte tala efter personlig erfarenhet men det är vad jag hört/läst iaf.
    Glömde skriva att det var bilstolsadaptern jag undra över om den passa till Frogen
  • Thulo
    Fröken Småland skrev 2011-01-26 15:58:32 följande:
    Jupp. Babyskydd + adapter + Gecko, Frog eller Cameleon = komplett
    men då blev ju både Geckon och frogen  jag har på G  intressanta 
  • Thulo

Är så nöjd igår var vi och köpte en Gecko väldigt solblekt men det får jag ta itu med sen måste ju testa om vi gillar vagnen och än så länge är jag nöjd och för 1500 så kan man ju inte begära att den ska se ut som ny. Fick med skötväska, vinterhjul, regnskydd och 1,5 åkpåse. Hon som haft den hade tappat bort ena överdelen
    MEn fick med två bågar till regnskyddet fattar inte riktigt vart den andra ska sitta eller har jag fått med en för mycke? 

• Thulo
    Fröken Småland skrev 2011-01-30 08:22:06 följande:
    Thulo: Härligt! Skall bli kul att höra vad du tycker Bara skötväska och vinterhjul är värda 700 kr och en åkpåse i original är värd 400-500 beroende på färg och skick. Så det var en riktigt bra deal!
    Just nu står den med vinterhjulen på så vi kan ta en prommis snart här hemma. sen är det meningen att den ska va med i bilen jämy, fick tag i en bilstolsadapter också så nu ska Graco vagnen bort för den gillar jag inte ens som bilstolsvagn...fast den är ju liiite bättre än att bära babyskyddet (men bara lite)
    Visst borde man kunna om man fick tag på en Cam ram använda den på Geckon? Då skulle man ju kunna byta klädsel
  • Thulo
    zasata skrev 2011-01-30 08:30:51 följande:
    Ah jag kollade på en i Partille, var inte den? Nää du bor inte här va?
    Riskiflickan skrev 2011-01-30 08:01:08 följande:
    Zasata: jag bor i Ingared, 1 mil nedanför Alingsås. Jobbar dock i GBG på östra sjukhuset, så jag är rätt ofta där å såklart åker jag till allum då å då....
    Nää den var i Nynäshamn och det var ca 18 mil från oss vi bor mellan Uppsala och Gävle
    den här var det http://www.blocket.se/stockholm/Barnvagn_Bugaboo_Gecko_Gron_31314300.htm?ca=10&w=1
    men jag är inte säker på att jag gillar färgen riktigt och den är väääldigt blekt
    Men jag lyckades ju pruta så än så länge är jag nöjd
  • Thulo
    passau skrev 2011-01-30 08:47:15 följande:
    Thulo; jag har ett hemma gjort mönster på suflett till gecko om du vill ha mot frakt... Kan behöva vissa finjisteringar
    Ja gärna sen om jag lyckas sy är ju inte säkert
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11