• Thulo

K*B*N, pratar del 11

Lindadjo skrev 2010-04-07 09:46:14 följande:
    hahaha, vilket drömhus www.bestofblocket.se/bilder/fullsize.php?v=bl...och så billigt för det man får, ett riktigt fynd
    Grimsarbo ligger ca 1,5 mil från oss
    Synd att Göteborg ligger så långt bort, skulle också vilja gå på mässa, fast måste nog snåla ett tag vi hämta automatlådan till Chryslern igår  som varit på lagning så nu är det "bara" att sätta dit den.
  • Thulo

Äntligen friska igen *peppar peppar* nån i familjen har varit sjuk varje dag sen sportlovet, så nu borde vi kanske få vara frisk

Jag har fått ett mönster av en kompis så jag ska kunna sy dregglisar men har ingen riktig koll på vad jag ska använda för  sorts tyg?

Här har solen skinit hela dan vi har varit på öppna förskolan i dag för första gången på jättelänge kändes det som

• Thulo

våran sega dator och super slöa internet inbjuder inte direkt till att slö surfa men ikväll tycks båda sammarbeta så inte datorn hänger sig

Torekällberget var vi till förra året och när mina större barn var små åkte jag varje sommar dit med dom, beror kanske lite på att jag är född och bodde mina första 5 år i S-tälje innan mina föräldrar bestämde sig för att bosätta sig här.

• Thulo
    Pruseluskan skrev 2010-05-02 21:18:27 följande:
    haha jag skrev tori-källberget men torekällberget heter det ju, haha Det är inte lätt när det är svårt. Nu ska jag vika tvätt och sedan sova. Det är måndag imorgon, say NO more!
    Måndag och ledig
    Ska nog till Öppna förskolan en sväng så lilleman får leka lite så man slipper passa hela tiden då maken som jobbar natt ska sova och han bara vill in och väcka pappa..
  • Thulo

Här var det 8 grader+ när vi gick till bussen nyss Ska försöka leta upp insatsen till bilbarnstolen, jag vet att jag inte gjort mig av med den men har ingen aning om vart jag lagt den....

• Thulo

Åh vill byta vagn men vet inte till vad.
    Ska åka och lämna lilleman på dagis strax, solen lyste från  en klarblå himmel för en halvtimme sen men nu är det grått och trist ute.

• Thulo
    Fröken Småland skrev 2010-05-05 08:26:38 följande:
    Vad är det kör nu? *glömsk*
    Har en Race nu men börjar tröttna på den men samtidigt så sitter han bra i den det lilla han åker det år numera nästan bara när vi går till bussen på morgonen med storebror, så man kanske ska vänta till bebisen kommer och köpa till den (fast den har redan 2 vagnar )   
  • Thulo

Är lite sugen på en tre-hjulig igen, hade en P&T  som jag sålde i höstas innan vi bestämde oss för att skaffa en till.

• Thulo
    Fröken Småland skrev 2010-05-05 08:38:39 följande:
    Thulo: ja, det är ett kärt besvär att leta efter en ny vagn
    Ja halva nöjet är ju att leta
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11