Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Ekorren: Du är en klok kvinna som sammanfattar det så bra själv; bättre att erkänna sina tillkortakommanden än att det går överstyr. Det är en styrka att be om hjälp och det kommer att göra er alla en stor tjänst om ni får kompetent hjälp. Kanske det inte ens är något ni behöver ändra, bara ventilera

Passau: Jag har ingen "nappare" här hemma och har dessutom ett imponerande lager nappar sen mässan {#lang_emotions_dreamer}

• Fröken Småland
    zasata skrev 2010-04-27 10:52:22 följande:
    Hum jag äter rätt bra nu för tiden.. Frukost, lunch/middag + fika och mellanmål..
    Ja, det är ju inte mycket att gnälla på *klappar på axeln*
  • Fröken Småland

Ja, lycka till med matten! Och moppen *fniss*

Fast moppe är absolut ett underskattat fortskaffningsmedel. När jag var mellan 15-18 så körde jag moppe dagligen. Mamma var alltid snäll och skjutsade när vi ville någonstans men det finns ju en tjusning i att bestämma själv när man vill hem

• Fröken Småland

Tjolahopp! Sådärja, nu har jag skrivit mail till Tele2:s VD, pressansvarig och försäljningschef *rullar ned skjortärmarna igen*

Lindadjo: Vad duktig du är som springer och vad kul det måste vara att faktiskt genuint gilla något som är nyttigt

Och nej; Pruseluskan har ingen Bugaboo *återställer ordningen*

• Fröken Småland
    Pruseluskan skrev 2010-04-28 09:06:26 följande:
    Nej hon har ingen Bugga, rub it in my face bara *fnyser*
    *fniss* Det går att råda bot mot!
    Pruseluskan skrev 2010-04-28 09:06:52 följande:
    måste ha kommit nya idag?
    Jupp. Eller igår kväll egentligen fast mailet kom först idag.
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-04-28 09:11:02 följande:
    Oh usch blä. Jag vill köpa något NYTT Men först måste jag bli av med gammalt. Har en Carena Easy, en Emmaljunga tvilling softy, och hmm något mer var det som jag MÅSTE sälja. Kul att få in pengar, men jag är så fruktansvärt less på att sätta ut annonser och få en miljard svar, men ingen som faktiskt köper. *surar*Dessutom vill jag ha en ny bilbarnstol. Och jag har inga peeeengar *gnällspik*
    Sälj en av Buggorna vetja. Helst din Cameleon, ger massor av pengar och är lättsåld *peppar*
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-04-28 09:13:43 följande:
    Oj. Jag har ju två buggor också. Tyvärr är den ena i princip osäljbar i skicket den är i nu, och den andra har jag alldeles för mkt separationsångest ifrån, men hur smart är det att ha nästan 10 000 i bara vagnar (o delar till tidigare nämnda vagnar) som bara står o tar plats när man har dåligt med pengar.
    Äh, det är ju "bara" en vagn. När du någon gång får en bebis vill du ändå köpa en ny Begagnade Cameleonvagnar finns det ju massor av på Blocket.
  • Fröken Småland

Äsch, jag sitter ju här och ljuger!

Det var ett "sålt objekt"-mail som jag fick, inte ett vinnarmail. Snyggt och bra är det i alla fall *muttrar något om att man åtminstone får lite för de snordyra auktionsavgifterna*

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11