K*B*N, pratar del 11

Kavat: Det är väl VITpeppar man ska ta vid magsjuka?

Idag får vi veta om Värmdö kommun vill ge sig in i kampen om det hus vi vill ha... *biter på naglarna*

Julklappstips:
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=8779055540
Min VFU-skola har den här boken på slöjden och nu har jag köpt både bok och pärlor till Maja i julklapp.
Hihi, kodex nyps? Gissar på Losec Mups
Prus: Vagnen - nej tack! Åkpåsen är antagligen ett hyggligt budgetalternativ. Har frågat i Buggatråden om någon vet hur fästmekanismen är.
mina två älsta barn uppskattar välldigt att besöka lekstället Småland på ikea när vi är där. Nu satt älsta dottern brevid nyss och läste FRÖKEN SMÅLAND. Hon klurade lite och frågade sen om det verkligen var fröken som är inne på ikea-småland som satt och skrev med mig
Nifelheim: Då bestämmer vi lördag för fredag eftermiddag kan jag inte, det krockar med barnkalas
Hoppas du också kan Kavat!
Nif: har fått en del att ta hänsyn till i helgen men kommer till vår date vid elva på lördag. Du känner igen mig på kavajslagets ros
Kavat: tror du att du kikar förbi?
Lokatt: Svårt... Jag är också väldigt hemlig av mig. Inte bara här utan generellt. Jag blir nästan fysiskt illamående av att tänka på att jag och min familj skulle bli ocensuerat granskade av gamla klasskompisar etc. Att folk skall sitta ute i stugorna och tycka och tänka. Funkar inte för mig alls så jag hade absolut avböjt och hellre betalat fullpris för en eller två bilder.