Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Just det; jag råkade *host* kika in på Polarn igår. Ajajaj, säger jag bara.... Tre tröjor, två manchesterjeans och en pyjamas till lilleman, 1600 spänn, tjoff . Men jag hade en 20%-kupong och ett jättetillgodo efter en reklamation vid ett tidigare tillfälle och årets återbäring så jag fick bara betala 118 kr *nöjd*. Och sen letade jag som en tok efter ett par termobyxor till Maja men alla är så himla oformliga tycker jag? Hon vill gärna ha byxor lite mer på höften och då blir de jättehängiga där bak för att inte tala om alldeles för långa. Plus att de lätt kan bli trånga i linningen eftersom den hamnar något längre ned än tänkt. Men till slut hittade jag på Team Sportia ett par svarta med superpassform till halva priset, 199 kr *ännu nöjdare* 

• Fröken Småland
    Riskiflickan skrev 2010-11-21 14:59:27 följande:
    Oj vad ni skriver :) får läsa igenom vid tillfälle. Sitter just nu med telefonen å skriver :)
    Har du köpt ny mobil kanske? Blev det en iFååån?

Nu har jag lämnat in den stackars datorn. Hoppas den blir lagad före jul Obestämd 
  • Fröken Småland

Och så en sista sak (men jag lovar inget Drömmer)

Lillemans mössa in action. Försök att ignorera marknadströjan som han älskar över allt annat här på jorden {#emotions_dlg.djavulsk}

• Fröken Småland

Idag såg jag en superläcker laptopväska fast den var liiite väl dyr (799). Fast nu när jag kom hem "råkade" jag hitta den för 549 i en webshop så ni kan ju gissa vad som hände Drömmer

Ooooh, jag längtar Hjärta

Kolla in den här: (om ni törs Flört)

www.golla.com/

• Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2010-11-21 16:28:59 följande:
    Ljuva lilla smålandsgosse!honom får du hålla hårt i när han växer upp för han har "lite" bus och flirt i blicken...

Och mössan va lovely!
    Ja, lite söt är han allt. Och jag är inte partisk alls Drömmer
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-11-21 18:20:34 följande:
    Han är VANSINNIGT söt!!
    Lik pappa men söt ändå Tungan ute

Gulliga ni är tjejer! Hjärta
  • Fröken Småland

Kavat: jag tror att hon sa att det var Stoff och Stils senaste kollektion men vi pratade så mycket tyger att jag nog rör ihop det

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-11-22 07:51:58 följande:
    Idag fyller minibusen 5 år. Vi har haft födelsedagsfrukost med bullar och juice. För en liten stund sen lämnade vi brorsorna i skolan och nu är vi i stan på väg till hundfrissan. Sen blir det frissan för mig och minibusen och efter det hem i två timmar innan det är dags för Busfabriken. Fullspäckat schema alltså.
    Grattis till minibusen! {#emotions_dlg.flower} *sjunger falskt*

Se nu till att inte du och hunden förväxlar frisör

• Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2010-11-22 12:04:37 följande:
    Nähä, ingen overall till Vemund idag heller. Får väl börja leta ny på tradera då. Så tråkigt, jag kände ju att jag inte ville sälja den egentligen och nu ångrar jag mig som tusan!! Gråter
    Men vad tråkigt Messa Lokatt och kolla så att den säkert gått iväg och i så fall kan efterlysas. Det här är ju en följetong på flera månader ju
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11