Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2011-01-08 09:59:12 följande:
    Köp! Du kan ha den några månader i alla fall och sen som framåtvänd när plutten är större. Skitbillig och supersnygg! Sittdelar finns att köpa för billig penning, vad sägs om en solblekt rööööd?
    ja lite sugen är jag allt....
    Hade du sagt bara röööööd så

Vart håller zasata hus? vill höra vad hon hade för sufflor som skule vidare
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-01-08 12:27:23 följande:
    Här skrivs det
    Nu har mina föräldrar åkt hem igen, de har varit här sen dagen innan nyår, och tapetserat åt oss Underbara föräldrar!
    Nu har vi äntligen fått det tapetserat i vardagsrummet och hall, och inte nog med det. Jag fick en hel hylla i julklapp Tv-bänk-hylla. Jättefin, så nu har våra gamla mörka loppis-hyllor åkt tillbaka dit de kom ifrån, loppis

Annars mår jag oförskämmt bra, jag har inte spytt en enda gång än så länge, går snart in i vecka 9. Det känns lite märkligt, ibland undrar jag om jag verkligen är gravid? Jag som båda mina tidigare graviditeter spytt som en gris halva graviditeten. I en dagbok jag skrev när jag väntade första så skrev jag samma dag som jag är i nu (7+6) att jag spytt i över 2 veckor, gått ner minst 2 kilo, grät varje dag, riktigt deprimerad drömmer mardrömmar osv, osv... riktigt illa, och nu är det ju typ ingenting. Jag gråter inte, jag har inte spytt, visst har jag mått lite illa ibland, men jag har alltid lyckats få det att gå över innan det blir för illa, och jag har istället gått upp 2 kg istället för ner. Fast om det sista är speciellt bra vet jag inte, men så länge jag mår bra så bryr jag mig faktiskt inte
    Lovely att du får må bra, njut! Visst skulle du få göra VUL eller har jag drömt det?
    Härligt med nya tapeter, vad blev det? Och tv bänk! Biiiiilder!!!
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-01-08 14:53:40 följande:
    Lite mycket jackor som hänger där, men så här ser det ju ut för det mesta hemma hos oss... till sommaren ser vi kanske lite mer av tapetern

Och nya hyllan i vardagsrummet. Det kommer komma ett skåp till så småningom.
    Lådorna högst upp är prydda med samma tapet som vi har som fondvägg i vardagsrummet.
    oj Sååå snyggt!
    Älskar den där tv.bänk/hyllorna!!! Och härlig grön färg ni har i v-rummet. Är det ikeas hampenmatta? den har T i sittrum som gräs
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11