Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2011-01-12 08:23:38 följande:
    Skall jag sampacka med den grå liggdelen? Drömmer
    helst ja!
    Nifelheim skrev 2011-01-12 08:56:28 följande:
    Måste bara berätta hur lättad jag är. Jag blev godkänd på en tenta i kursen "Problemlösning och algebra". Jag förstod verkligen INTE den algebran vi skulle kunna och hade sånt kaos i livet just då med dagis, spermadonatorer osv att jag inte ens öppnade böckerna inför tentan. Hade inte ens tänkt gå dit, men gjorde ändå ett försök och fick ett poäng ifrån Väl godkänd. Det känns så fruktansvärt skönt just nu, men visst undrar jag hur läraren tänker, för inte tusan förtjänade jag det där betyget.
    Skål super, duktiga duktiga DU!
  • Tant Pruselius

men för att vara en rut-motståndare så tänk att du haft 2 rutiga klädslar

Jag är inte alls ljus-färg-typen, gillar mer knalligt, och rött Men hellre ljusblå än ljusrosa alla fall. Mina favvoriter i pastellträsket är ljuslila/ljusgult tillsammans....
    Men alla pasteller är verry the 80-this.

Fina gulliga maja och mamma småland Hjärta

• Tant Pruselius

Fortfarande är mariachka (inte en bokstavrätt men den grön-blommiga) uj klädseln den självklara favoriten. Fast jag gillar INTE det randiga på sittsen och i suffletten. Gillar emmaljungas klarblå (royal?) den är superfin. Dock är jag inget fan av el-vagnarna.

• Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-01-12 14:58:20 följande:
    Ja den är trög men inte trögare än att man kan hantera det. Iaf har jag lyckats hantera mina även i sandaler och jag har haft tre stycken olika.
    Oki
  • Tant Pruselius

Jag hatar att hamstra och ha för mkt i skåpen - skrämd av en pryl galen mamma Men jag hamstrar på barnytterkläder och babyfiltar...

• Tant Pruselius

Jag hatar att hamstra och ha för mkt i skåpen - skrämd av en pryl galen mamma Men jag hamstrar på barnytterkläder och babyfiltar...

• Tant Pruselius

Angel - tycker du att jag ska åka och kolla på den då kanske?! Fast jag tror att T kan vara för stor för att sitta i syskonsittsen uppepå ....

• Tant Pruselius

Angel - 3500 ville dem ha, det är en 09a. T är närmare 100 och en 15kg kärlek Zasata - hoppas att natten vart lugn och ingen magsjuka i sikte!!?

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11