K*B*N, pratar del 11

men för att vara en rut-motståndare så tänk att du haft 2 rutiga klädslar
Jag är inte alls ljus-färg-typen, gillar mer knalligt, och rött Men hellre ljusblå än ljusrosa alla fall. Mina favvoriter i pastellträsket är ljuslila/ljusgult tillsammans....
Men alla pasteller är verry the 80-this.
Fina gulliga maja och mamma småland
Fortfarande är mariachka (inte en bokstavrätt men den grön-blommiga) uj klädseln den självklara favoriten. Fast jag gillar INTE det randiga på sittsen och i suffletten. Gillar emmaljungas klarblå (royal?) den är superfin. Dock är jag inget fan av el-vagnarna.
stämmer det med bromsen?
http://www.blocket.se/stockholm/Syskonvagn_Phil_Teds_Sport_svart_gra_31575955.htm?ca=15&w=3
Jag hatar att hamstra och ha för mkt i skåpen - skrämd av en pryl galen mamma Men jag hamstrar på barnytterkläder och babyfiltar...
Jag hatar att hamstra och ha för mkt i skåpen - skrämd av en pryl galen mamma Men jag hamstrar på barnytterkläder och babyfiltar...
Angel - tycker du att jag ska åka och kolla på den då kanske?! Fast jag tror att T kan vara för stor för att sitta i syskonsittsen uppepå ....
Angel - 3500 ville dem ha, det är en 09a. T är närmare 100 och en 15kg kärlek Zasata - hoppas att natten vart lugn och ingen magsjuka i sikte!!?
Men kan T sitta under? Och bebis ligga över? Aldrig sett den kombon....