K*B*N, pratar del 11

Varför sitter jag här och häckar? Köpte ju sex nya tyger igår och skall slava vid symaskinen ju! *skäller på*
Bara en sak till... Nif: du kan ju sälja Frogen helt naken för det finns nog folk ute i landet som har en Frog och flera klädslar. För dem kan det vara intressant att få två kompletta vagnar för en liten penning. Skulle tro att du kan få 1.500-2.000 för den naken och kan du sälja liggdel, sufflett, varukorg och åkpåse för kanske 500-700 så har du ju inte förlorat på vagnen Sittdelen är antagligen intressant på Tradera trots att den är defekt, många visade intresse då jag sydde en egen utifrån en slaktad.
Intressent på liggdel kan finnas (men inte jag)
Lokatt: Ja, Bee går att vända men det är inget fotstöd när man åker bakåt så jag tycker han sitter dåligt då. Och nej, ingen overlock på gång ännu men man vet aldrig
Hur gick det med matten?
Pruseluskan: Kolla in i Bugabootråden under FAQ i TS så står det lite om de olika modellerna. Jag gillar Frog bäst men Gecko är snyggast och Cameleon har mest valmöjligheter
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m51213267.html
Riskiflickan: Jag kom på nu att ingen svarade dig på din fråga om MacLaren Det beror nog mest på att inte så många av oss har någon. Jag har en Triumph som är den näst enklaste modellen med bara viloläge. Lindadjo har mer koll på Quest och Techno så hoppas hon hinner komma med lite feedback. Just nu är hon och jobbar vet jag dock. Miss Boring har en Techno men hon är ju för fin för att hänga här numera
*går tillbaka till mitt nya lilla syrum*
I helgen köpte jag en härlig lurvfilt på Rusta som jag vet håller sig fin även efter tvätt då vi har såna till barnen i husvagnen. Den här gången köpte jag en vit och tänkte sy barnen varsin lurvtröja. Maja valde cerise kantband *chock* och lillebror får turkos eller lime, jag har inte bestämt mig ännu. Kanske båda? Ena färgen runt dragkedjan och andra runt ärmarna. Vi får se. Jag återkommer med bild när/om projektet blir klart. Det är visst mycket snack och liten verkstad idag. Måste packa badkläder också för onsdag = simhallen.
Tror ni att det är för tidigt att lägga ut sommarkläder nu? Typ badbyxor, shorts osv. Vill gärna bli av med eländet och det kanske är fler än jag som är ute i god tid *hoppas*