Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-05-04 07:41:30 följande:
    Så klart, hänger ju i stick och virkträsket ju.   Jag länkade till den häromdagen. Cool eller hur! *he he*
    Nämen! Det missade jag Jag hittade den i Bugaboos bildtråd och blev helt såld
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-05-04 09:53:15 följande:
    Nu har jag fått en sån här på Tradera!   *wow*
    Shit! Det är inte lite jobb och pengar som gått till och från Tradera när man har en sån
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-05-04 10:02:33 följande:
    Aldeles för mkt pengar! Men jag tröstar mig med att det hade kostat mkt mer om jag handlat allt jag handlat i butik tex. Så i slutänden har jag ju både fått tillbaka lite och sparat lite även om det kostat också.
    Fast du har ju sålt massor också, och följaktligen gjort vinst både vid köp och försäljning
  • Fröken Småland

Men vart har Lokatt tagit vägen? Tror ni hon räknar matte och tok-kör moppe hela dagarna? Eller var det kanske hon som vann den där Tradera-auktionen med massor av sömnadstid? {#lang_emotions_dreamer}

• Fröken Småland
    Lokatt skrev 2010-05-04 10:12:48 följande:
    hej tråden, tittar in från magsjukedimmorna Eller, idag mår jag bra, men delar av familjen är fortfarande nere. Och innan vi blev magsjukiga hann jag gå på handledarutbildning så jag snart får övningsköra.
    Yey! Den förlorade dottern är återfunnen! *välkomnar*
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2010-05-04 10:15:48 följande:
    *fniss*Innan jag själv blev för sjuk men var inne med barn som var sjuk hann jag faktiskt sy i mitt tyg jag köpte senast på loppis. En klänning/tunika, ett par shorts, ett par hängselbyxor och två par byxor. *produktiv* Klänningen, hängselbyxorna och ett par byxor är med dunderklumpen fickor/aplickationer, så syskonmatchset fast ändå olika. *nöjd*Sen hade jag tänkt göra så mycket mer kreativt med anat, men då blev jag sängliggande en dag.

*får dåligt samvete och masar mig tillbaka till Singer*
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2010-05-04 10:21:11 följande:
     har du sett nya spin? Fr.s jag tittade på spin i affär sist jag var i k-stad, det var ju du som pratade om den i göteborg. Men gud, den var ful alltså! Men ganska smart.
    Visst är den apful!!! Men jag gillar den lite i smyg, lova att inte skvallra
    Lokatt skrev 2010-05-04 10:26:55 följande:
    Jag såg att du hade inköpsplaner på lite retrotyg, vad har du för planer?
    Inga planer ännu men jag tänkte att om jag har lite fint tyg så får jag nog någon bra idé
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-05-04 11:23:05 följande:
    Neee, var inte så impad av gamla. *s* Men jag ser den säkert imorgon ifall jag lyckas ta mit ut till barnvagnsbutiken (en bit utanför stan). Jag hittade enkel instruktion plus att hon med skyddet instruerade mig.
    Men det finns ingen gammal? *förvirrad*
    Kavat skrev 2010-05-04 11:24:19 följande:
    Tack! Japp, med basen. Har ju adaptrar här hemma så det ska bli intressant att se hur det funkar.
    Oooh, gillar Maxi Cosi massor
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11