• passau

K*B*N, pratar del 11

drar till kompisar och sedan direkt till stugan...
    ha en mysig dag alla! kram

• passau

låter jätte mysigt Ase!
    vi var i stugan och grejade inför nästa helg när vi(jag) tänkte vi skulle bo där ute...
    annars tänkte jag leta soffor på b och hoppas göra ett klipp
    och byråar... men vi får se...
    jag och S ska på 4-års kalas till S kompis så vi skippar att demonstrera idag

• passau
    Moltan skrev 2010-05-03 20:18:34 följande:
    Hej,  Jag smiter in här med en liten fråga och hoppas att ni svara Jag är ute efter en återförsäljare till barnvagnen Mutsy. Någon som vet vart man kan köpa vagnen. I Sverige alltså Verkar som att dom flesta gått i konkurs =(
    inte en aning... d enda tips jag kan ge är dessvärre google...

kolla med beginners trollhättan, nids 4 kids backaplan gbg, eller happyland strömstad... dom kan ibland ta in annat än vanliga butiker...
  • passau
    Asereht skrev 2010-05-04 08:13:45 följande:
    Om jag lyckas klura ut hur man gör blommor så ska jag testa göra ett har jag bestämt mig för.
    jag har mönster på blommor men kan inte göra dem ;)
  • passau

Fr S du är för söt

*ska komma på någon överraskning att skicka tillbaka* någongång... *L*

har sytt påslakan till dagis...
    liiiite för små i stl men hoppas det funkar ändå!

• passau
    Fröken Småland skrev 2010-05-05 11:10:25 följande:
    Krya på dig Kavat! Idag skall vi åka och bada i vanlig ordning och sen är planen att jag och Maja skall följa med hennes kusiner och kolla på när de orienterar. Jag har nämligen fått för mig att orientering skulle vara något för Maja eftersom hon då får använda både benen och hjärnan, begåvning har hon i båda och hon behöver verkligen "tränas ned" för att bli av med sin överskottsenergi. Hon själv ställer sig dock tveksam till saken (allt nytt är jobbigt; de danska generna som slagit igenom) men jag hoppas på att kusinerna skall sporra henne till att ge det en chans.
    heja heja!
  • passau

morrn alla!
    igår rev jag vårt ruttna staket/plank som maken aldrig får tid för och när jag lämnat S på dagis ska jag åka och köpa nytt! ett lågt staket så blir d lite mer rymd på vår "enorma" tomt...

sen får vi se om M sover duktigt i em, så kanske jag sätter upp det oxå ;)

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11