• passau

K*B*N, pratar del 11

Nifelheim skrev 2010-04-19 21:27:11 följande:
    Har du ätit bara påsar då? Låter ju helt vansinnigt lite. Jag tror inte på pås-bantning som en hållbar lösning, men man brukar ju åtminstone tappa rätt fort i vikt Jag kör någon variant på VV. Räknar ungefär enligt deras points-system, men orkar inte hålla på med recept. Ett tips är att kolla på myrorna typ, tycker vikt väktarnas kokböcker finns där jämt.
    åt middag, sedan bara påsar och då en normal portion inget annat... och bara hemlagad mat...

Lindajo, du får jätte gärna skicka!

NU HAR JAG IAF KÖRT 30 MIN (caps lock) Wii och då löpning, rockring och boxning, *känns rätt bra * och är rätt trött
  • passau
    Lokatt skrev 2010-04-19 22:08:45 följande:
    fast normal portion och hemlagadmat kan ju innebära allt mellan 400-1500kcal beroende på vem du frågar!
    är säkert så...

men har lagt till rätt mkt sallad så jag tror inte d va så mkt... men 500 är d säkert...
    men lite mer framgång när man "tar bort" 3 mål,  2 påsar, 1 mål mat/dag borde ge lite mer----
  • passau
    Asereht skrev 2010-04-20 11:08:36 följande:
     Fattar inte, trodde modeindustrin över lag designade för långa människor men är man runt förväntas man vara runt 150 cm lång och bara vuxit på bredden.
    d e jag d

jag kör just nu enbart jeansleggins från Kappahl... ingen rumpa, jätte mage (efter snitten) och det är det enda som funkar för mig...

lagom över magen = kan tälta i resten...
    sitter snyggt över rumpan = hade kunnat kissa utan att dra ner byxorna om jag vore kille
  • passau
    Angel Gbg skrev 2010-04-20 15:57:55 följande:
    Just gällande bröst förstår jag dig mer än väl... har gjort två seriösa försök att bli av med mina men effekten är inte långvarig utan orsakar bara att jag ser ut som Jack the ripper lekt med mig + att jag har taskig känsel så jag skulle rekomendera alla att acceptera läget (även om det är allt annat än skoj) och införskaffa bra bh. Jag tackar gud för Change då det gör att jag slipper köpa för 1000kr/st, jag har rent absurda siffror även som fettnotterare men dom minskar inte när jag smalnar av så...
    förvirrad... har du minskat dom?

passade mössan förresten?
  • passau
    Angel Gbg skrev 2010-04-20 16:17:45 följande:
    Förminskat 2 ggr t.o.mMössa? Däremot gillar hon dynan =) Tack, det glömde jag säga, förlåt *senil*
    blev erbj. för många år sen att göra d men vågade inte... jag hoppas att dom ska försvinna när jag går ner men tror inte på det...

det låg en mössa i paketet med... en med hjärtan och en röd prinsesskrona på *L*

kul att dynan passade...
  • passau
    Asereht skrev 2010-04-21 10:40:06 följande:
    Och enfärgat i liggdelen antar jag.
    *funderar* har en liggande i källaren men kommer inte på hur den ser ut...
  • passau
    Fröken Småland skrev 2010-04-21 10:44:56 följande:
    Gecko har bara ett lager tyg på hela vagnen. Det är en av de saker som "skalats av" för att göra en lite mera prisvärd och enkel vagn.
    bra på sommaren, kanske inte lika bra på vintern...
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11