• Thulo

K*B*N, pratar del 11

passau skrev 2011-01-30 11:01:34 följande:
    Fixar i kväll eller i morgon thulo! Tror d finns en prototyp till ryggsitsen med... Men jag har inte märkt delarna utan la dem på sufflan när jag skulle sy å kollade vilken som var vilken så ta d för vad det är, gratis
  • Thulo
    Lindadjo skrev 2011-01-31 16:34:11 följande:
    Men hon kanske inte har varit inne på fl och tittat? Då har hon ju inte sett medelandet.

Har du fått din Mighty be idag? Jag fick min i lådan, och blev så glad, för seeeeee bara vad bra den hänger på retrovagnens krokar!
    Åh va snygg jag vela för länge så dom tog slut
  • Thulo

Hjälp min lilla håller på att bli stor före helgen stod han på alla fyra och gungade men nu både kryper han och sätter sig. Men många vurpor och tårar blir det.

• Thulo
    Asereht skrev 2011-02-02 13:05:44 följande:

Ett år om en vecka. 8,5 kg tung och 73 cm lång. Blev lite sur när otäcka bvc Marie gav spruta nr två. Men han hämtade sig snabbt. Här står vi på busshållsplatsen och väntar.

Vi var på 6 mån koll idag (han är visserligen 6,5 mån) 7825g och 69 lång Han gilla inte sprutorna alls.
  • Thulo
    Kavat skrev 2011-02-02 15:19:30 följande:
    Liten har fått urinvägsinfektion... Så de ska göra ul på njurarna också för att se så de är ok.. Gråter

Inte konstigt han inte varit ok...
    Stackars liten
  • Thulo

Lite glad blev jag nyss mobilen ringde och jag hade vunnit en kälke. Dom hade en tävling med Polarbröd i vår Ica butik och jag var en av dom tre som vann
    Men lill-killen fick feber av sprutan han fick igår så han är superkinkig just nu

• Thulo
    Nifelheim skrev 2011-02-04 07:15:03 följande:
    Hörrni tjejer (för det är inga killar kvar här va?). Ska vi ta och försöka få till ett datum för de som ville vara med på Parken zoo dejt? Det kanske är bra med lite framförhållning för er som behöver åka en bit. Vad tycker ni?
    Ja vi hänger också på
  • Thulo
    passau skrev 2011-02-04 08:34:36 följande:
    Jag har helt glömt att jag skulle posta gecko mönstret... Sorry, ska försöka fixa d i helgen!
    Ingen brådska
  • Thulo

Här blev jag ensam med grabbarna för maken som jobbar ständig natt vakna vid ett och åkte nyss tillbaka för att jobba 12 timmars övertid. Så jag ska försöka klä på dom och gå ut i snöandet. För 3-åringen tycker att vi ska prova nya träkälken. Och då kanske han slutar bråka hela tiden med storebrorsan.

Sen ska vi passa på att göra våfflor för det gillar inte maken

• Thulo
    Asereht skrev 2011-02-04 14:34:49 följande:
    Vi brukar göra pannkaka, inte makens favorit här heller.
    Ja det brukar vi också passa på att göra men det gjorde vi förrförra fredan då han också jobba
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11