-
Tror det är på fredrag om det inte råder vinterväglag eller om det befaras bli sådant väglag.AnPa skrev 2011-04-11 09:01:31 följande:Thulo: Då förstår jag att ni väntar! Men nu vill jag inte ha mer snö, är så trött på det. Men måste man inte ha bytt runt den 11:e? Har för mig att blivande maken sa något i den stilen :)
-
http://www.blocket.se/gavleborg/Fin_frasch_barnvagn_33196969.htm?ca=10&w=2
Alltså kan inte folk läsa står det inte Brio på vagnen?man vet väl vad man har för vagn?
-
Jag har knappt 2 månader kvarFröken Småland skrev 2011-04-12 12:58:39 följande:Gammal???
Om mindre än ett år fyller jag 40
-
Jag har en kompis som har 2 barn och minsta gillar inte att sitta i baksätet längre på P&T vagnen. Så hon skulle vilja ha ståbräda. Hon är sugen på en Scooter eller Race men har även en Sitty nån som haft ståbräda på nån av dom vagnarna?
-
Ja hon testa nyss och det gick precis så då är hon nöjd över att inte behöva införskaffa nån ny vagn.Lindadjo skrev 2011-04-17 18:27:55 följande:Jag har haft ståbräda på en sitty. Fast jag kommer inte riktigt överrens med ståbrädor, men visst funkar det.
jag som såg framför mig att jag skulle få följa med och klämma och känna då hon skulle köpa ny
-
Men det var ju inte nå braFröken Småland skrev 2011-04-22 21:14:46 följande:Kraschad dator
-
Vårt bröllop kosta inte mycket vi hade inga gäster. Jag tycker inte om att vara i centrum så det var jag och maken bara sen bjöd vi våra föräldrar på mat dan efter. Så jag har lite ångest nu för snart fyller jag jämnt och alla förväntar sig en en jättefest. Men jag vill verkligen inte. Vill bara ha dom närmaste på besök
-
Fröken Småland skrev 2011-04-28 10:05:49 följande:Precis!
Min man drömde en gång (när jag var i kulmen av mitt missbruk) att jag sålde båda bilarna och bytte dem mot en specialbil som såg ut som en barnvagn med sufflett och allt. Och jag var helt eld och lågor och demonstrerade alla supersmarta finesser och tekniska detaljer som jag älskar.
Jag tror han var ganska kallsvettig när han vaknade -
Vår Bimbo fick för några år sen 5 kattungar. Två blev kvar till dom var 8 månader, ingen hit kan jag säga
dom hette Maja och Morris men gick under smeknamnena Dunder och Brak för först kom ett dunder och efter blev det ett brak där dom drog fram
-
Är också sugen på en pansarvagn.
Men jag är lite inne på en City Cross i svart/brun med älgar i fodret. Missa en som var billig