K*B*N, pratar del 11

Här var det lugnt..... Men det är väll så på sommaren när det är fint väder och semestertider
Själv håller jag på att tvättar och förbereder inför bebisens ankomst. Orkar knappt vara i solen nu tyvärr..
Skönt att det närmar sig iallafall...
Ekorrfamiljen: Nu är det väll dags för dig snart va? Kanske du redan fått Spännande att höra sen....
Lindadjo: Vart köpte du föresten ditt fina regnskydd från tullsa? Jag har bara sett svarta innan...
Nifelheim ska ju oxå ha en liten
Tullsa regnskyddet köpte jag på babyproffsen. Gillar den massvis! Längtar så tills jag ska få gå runt med vagnen och så klart tills bebisen kommer. Nu är det ju bara 6,5 vecka kvar, så den som väntar på nånting gott...
Asereth: Ha en härlig semester
Kavat eller Lindadjo:
Vet ni om det går att tvätta Ju Ju be all väskan i maskin? Har köpt en beg i nyskick, men vill gärna tvätta den fast hittar inget tvättråd i... han som sålde den sa att den går att tvätta i maskin... Men vet inte om jag vågar chansa eftersom det ej står nått i.. Eller ochså är det jag som inte hittar tvättrådet bland alla fack..
Håller tummarna för ett tidigt barn till för dig. Själv får jag snällt vänta till utlovat datum, eftersom jag ska snittas. Min första kom precis på datumet, andra kom med snitt 6 dagar innan. Och nu har jag inte fått något datum än, men gissar på den 22 augusti, eventuellt 19 augusti om jag lyckas tjata mig till att det tar det på fredag istället för måndag. Men jag gissar att det blir jag som får anpassa mig till deras tider.
Liiiite nervös är jag för att gå snittad i augusti, hoppas det inte blir infekterat och så i värmen... men det kommer säkert gå bra. *hoppas*