• Leende

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2011-06-10 20:42:13 följande:
    OJ! Det var billigt, även för en Smålänning Tungan ute
    SkrattandeSkrattandeSkrattande
  • Leende
    Fröken Småland skrev 2011-06-10 20:53:34 följande:
    Det kom ingen bugga idag antar jag (för då hade vi väl hört en massa ooooh och aaaaah )?
    Du har så rätt såååRynkar på näsan Det gick tydligen bara ett lass till GBG därifrån i onsdags, och det var det han missade. Så den kom inte med förrens igår... Men på Måndag då smäller detSkrattande
    Då får ni ha koll här inneFlört aaaaaah, vad jag längtar.....
    Men jag skall erkänna att jag knappt vet hur den funkar/hur man sätter ihop denObestämd *så oerfaren är jag*

Var för ungefär 2 månadersen jag började kolla efter cam för första gången *oskuld*

Skall erkänna att jag köpte en teutona fun-09 i början av graviditeten , men som sagt jag ändrar mig fort..
    Nu måste jag sälja den snabbt, för vi har så lite plats.. *skall bygga ett till föråd efter sommarn som tur är*

*kan inte tänka på annat än buggan nu* Planerar redan för en bee eller bee+ efter dennaSkrattande

Vad är det föresten för skillnad på bee och bee+ ? vilken var det nu du har??

• Leende
    Thulo skrev 2011-06-10 20:54:49 följande:
    VI har också haft skolavslutning med strålande sol hela dan. Imorgon tänkte vi nog cykla till J fotbollsträning han tyckte han skulle få åka sin cykelvagn. Sen stannar vi nog vid badet som finns i ån om det är lika fint imorgon.
    Låter härligtGladSolig
  • Leende

Åhhhhhh, vill ha bebis nuuuu... Sover inget på nätterna, enorm halsbränna, oooont av foglossningen...
    yr och svimfärdig heeeela tiden....Rynkar på näsan *bara en månad kvar* känns som en evighet.....

• Leende
    Fröken Småland skrev 2011-06-11 11:12:24 följande:
    Blä för att inte kunna sova Skrikandes

Men snart kommer Tomte med en Baby

Hur gick det med selen AnPa?
    Ja, man måste tänka positivtGlad, men jag är arg på maken medDemon, så mycket på en gångFlört
  • Leende
    Ekorrfamiljen skrev 2011-06-11 11:28:24 följande:
    Känner igen det och lider med dig. Snaaaart är våra bebbar här!
    Ja, lääängtarHjärta
  • Leende
    Fröken Småland skrev 2011-06-11 11:34:50 följande:
    Äh, man får leva lite farligt
    Gissar att Melanie skall dansa spansk dans? Det börjar inte förrän i mitten på denna månaden så det missade vi tyvärr. Däremot körde de showen för typ tio åskådare *tyckte synd om*
    Leende skrev 2011-06-11 11:27:31 följande:
    Ja, man måste tänka positivtGlad, men jag är arg på maken medDemon, så mycket på en gångFlört
    Ojojoj, stackars man Drömmer
    Ha ha,  ja han håller sig undan nu *gått ut på en promenad*   {#emotions_dlg.djavulsk}Tungan ute
  • Leende
    bohusbebis skrev 2011-06-11 19:59:19 följande:

Googla på Bee Bee+ , nånstans på youtube finns ett suveränt klipp som visar skillnaderna. Har länkat till den otaliga gånger, men orkar inte titta nu...

ANPA, har nog inte kommenterat men ÅÅÅÅÅ va fin den blå sufflan blev på bee:et!!! LÖÖÖÖÖÖVE. Synd att jag inte hittade nåt blått kantband... får nog ordna en dyna till framöver...

Tack för svaret, det skall jag göra
  • Leende
    zasata skrev 2011-06-11 19:27:40 följande:
    Ååå en fun kan jag ta ;)

He he, ja du får inboxa mig om du är intresserad

Men det är en sån med babylift och MYCKET fint skick med tillbehör, så jag kan tyvärr inte sälja den så billigt

Måste "försöka" få igen pengarna vi gav iallafall (har bara stått inplastad i förådet flera månader, sen vi köpte den)

Tänkte ju haft den vagnen nu, men blev förälskad i bugaboo istället

• Leende
    zasata skrev 2011-06-11 21:37:01 följande:
    Åååå!!! Jag blir tokig. Seriöst!!! Ungarna har skrikit i två timmar!!! Jag vill bort! Men så ont att jag inte kan ta mig någonstans. Ska aldrig mer gå med på detta!! Och till råga på allt fyller jag år!!! Och jag fick inte ens köpa en väska till mig själv förut!!!

Åh, din stackare.... hoppas dom lugnar/lugnat ner sig och att det känns bättre nu..

STORT GRATTIS med och hoppas du får köpt din väska ändå tillslut... kanske imorgon

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11