Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland
    passau skrev 2010-11-30 19:32:52 följande:
    Fr s, jag har annat jag kam gå till... Men hade tänkt efter sommaren å konkurrsenkkausulen är felskriven så den gäller inte men jag ska anmäla för mobbing mm och för att jag får gå när alla andra är kvar, var så säker! *bråka inte med mig*
    *hejar på*
  • Fröken Småland

Nu har just sjunkit ned i en soffa på övervåningen av Harrods, eller jag menar Ge-Kås . Inte jättemycket folk idag men tillräckligt för att jag skall få lite lagom klaustrofobi. Skall ta en snabb fika här uppe och sedan gå vidare i vimlet. Närmast på programmet är ett Wii med fitness board och några extra handkontroller. Det är min brors barn som skall få det i julklapp av mina föräldrar. Själv köper jag ett extra spel och rattar så att de får ett riktigt fint startpaket

• Fröken Småland

Har inte läst om något mord, hualigen!

Idag fick jag tag i alla julklappar; jättefina saker till barnen. Jag brukar köpa mycket sparsamt med julklappar till barnen men i år närmar jag mig tusenlappen för lilleman och drygt hälften tlll Maja Men det var så kul att handla idag och jag hittade så bra saker

Till familjen hittade jag ett set om tre lyktor i olika storlekar med plats för sammanlagt sex värmeljus. Jag och Maja har tänt dem nu ikväll, jättemysigt.

Min uppsats blev klar och inlämnad igår och dessutom blev den bra *skryter*

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-12-01 14:41:32 följande:
    Ni som har koll på allt, hur är molos mössor i strl?
    Ingen koll alls tyvärr.
  • Fröken Småland
    Kavat skrev 2010-12-02 14:10:18 följande:
    Love kids seten till halva priset i julkalendern hos guppi idag. Skynda fynda! Dock börjar det bli utplockat i små och stora stl..
    Tack för tipset, det blev en blå Love till lilleman till nästa år
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11