K*B*N, pratar del 11
Kavat: Kan inte dina föräldrar ha dem hemma hos er? Då blir det mycket lättare för dem och går kanske riktigt fint trots det gipsade benet?
Kavat: Kan inte dina föräldrar ha dem hemma hos er? Då blir det mycket lättare för dem och går kanske riktigt fint trots det gipsade benet?
sarahl: eftersom du frågar så tror jag att du själv har svaret... Något enstaka vaket tillfälle i nödfall tycker jag att framåtvänt med viloläge kan vara ok men inte annars. Jag skulle lätt använda City Crossen istället även om den är ful. Lägg chassit i bagaget och sittdelen fastspänd i bilen om den inte får plats. Lite Taikon gör inget tycker jag
Krya på dig nu Asereht så du slipper gå omkring som Elefantmannen. Fnissar lite åt stackars herr Asereht som får nattlig utskällning
Hihi, kolla in täckkjolen
Bebisen har inte tittat ut ännu eller?
Vet ni vad? Jag är nästan helt färdig med min uppsats, lite finlir kvar bara och sen skall jag lämna in den. Det innebär att jag har ledig dag imorgon med lilleman på dagis
Ullared någon?
Häftigt Jessika! Grattis igen! (Jag körde för övrigt själv till förlossningen när Maja skulle födas )