Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Blä för vattenlöst och strömlöst . Och blä för tappade plomber!

Hurra för barn som säger "du ser inte alls ut som 32, jag hade gissat på 26 (rätt svar är 38)

• Fröken Småland
    passau skrev 2010-12-15 07:41:03 följande:
    Japp då drar vi om ett par timmar ha en härlig jul och nyår! Kram!
    Detsamma Passau! Tomte Skål
  • Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2010-12-15 10:58:01 följande:
    När Tin och jag var på BUP tyckte psykologen att jag såg för ung ut för att ha en 16-åring.. Drömmer
    Det har han helt rätt i...
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2010-12-16 09:34:44 följande:
    syskonvagn ? man märker ju vart du har dina tankar..hehe...
    Hahaha, jag fick läsa flera gånger för att förstå vad du menade. Är väl lika skadad jag antagligen
  • Fröken Småland

Dagens tappade haka måste ha varit i den lokala Expertbutiken på en liten ort i Danmark. Häromdagen gick min svärfar (82 år i februari) in med sin rollator och köpte en iPad med internetabonnemang.

Toppa det!

• Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2010-12-16 10:32:43 följande:
    heja svärpappa! Är det möjligen till sonen eller sonhustrun iklappen?
    Nope, den är till honom själv. Han skall spela schack på den
  • Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2010-12-16 11:03:20 följande:
    Haha, så coolt!

Här fick jag en julklapp av min far (eller ja, till barnen då) för första gången på flera år. *smått chockerad* Det blev pengar till de stora, kläder till Vemund och så önskar sig Vendel en orm från Hobbex.

Har bara köpt Sagas julklapp än så länge. Idag ska maken och jag dra på sta'n så snart brandskyddet varit här och inspekterat skorsten mm, och då blir det väl inköp till syskonbarnen åtminstone. Jag måste boka resan med (nyss) så håll tummarna att det finns platser kvar. Inte får jag ha bilen heller, så jag får ta mig fram kommunalt med två små vandaler i värsta julstressen. Nåja, vad är väl en jul med frid?

Kavat: Jag har varit duktig och låtit bli gluten i flera dagar och jag tror inte att Vemund fått i sig något på egen hand heller och nog har han sovit gott! Han vaknar i snitt EN gång per natt och vill ha tutte eller vatten mot minst en gång i timmen förut. *lycklig*
    *håller tummarna för biljett* Är den bokad nu? *driver på*

Kul om ni har hittat anledningen till dålig sömn och humör. Inte så kul att det är allergi men better the devil you know than the devil you don't...

Julklappar köper man i oktober *vet*
  • Fröken Småland

Nif: Stackars E! Alltså jag blir så arg att det kryper i mig! Dessa pedagoger är alltså våra barn utlämnade till

• Fröken Småland

Men grattis!!!!!!!! Åh, vilka härliga nyheter, jag har känt med dig i din besvikelse. Värsta baby-boomen nu ju, hoppas Riski kommer med glada nyheter också snart!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11